Перейти до основного вмісту

 03.05.2024.

97 трактористів. Директорська контрольна робота з хімії за ІІ семестр 23-24 н.р.

І варіант.

І.Запитання 1.Засновник ятрохімії Т.Парацельс стверджував, що справжнє покликання хімії - це:

варіанти відповідей: а) добування золота, б) виготовлення вибухових речовин,в)добування кислот, г) виготовлення ліків

Запитання 2.Композити - це:

варіанти відповідей: а)газонаповнені матеріали. б) матеріали, створені на основі кераміки,

в) матеріали, що складаються з природних полімерів, г) матеріали, що складаються з матриці та наповнювача

Запитання 3.Для прання виробів із вовни і лавсану використовують СМЗ, які створюють у воді:

варіанти відповідей: а)лужне середовище б)нейтральне середовище, в)кисле середовище

ІІ.Запитання 1.Хіміки відповідають за:

варіанти відповідей: а)збільшення видобутку сировини, б)раціональне використання сировини

  в)комплексну переробку сировини, г)ліквідацію шкідливих відходів

Запитання 2. Поповнення паливних ресурсіву майбутньому буде здійснюватися за рахунок :

варіанти відповідей: а)збільшення видобутку нафти і газів, б)раціональної переробки вугілля,

в)розвитку водневої енергетики,г)розвитку біо- та геліоенергетики

Запитання 3.Хімізація - це викоривтання у виробництві т а у побуті :

варіанти відповідей: а)хімічного посуду, б)хімічних процесів, в)різноманітних речовмн і матеріалів, г)хімічних методів аналізу.

ІІІ. Запитання 1 Установіть відповідність: хімічний процес - екологічна проблема.

а) Утворення оксидів Сульфуру та Нітрогену внаслідок роботи ТЕЦ.

б) Реакція антропогенного Хлору з озоном.

в) Підвищення концентрації СОу повітрі внаслідок спалювання палива.

г) Хімічні перетворення фосфатів, які містяться у СМЗ і потрапили зі стічними водами у водойм.

1. Озонові дірки.

2. Парниковий ефект.

3. Загибель гідробіонтів.

4. Кислотні дощі.      

а

б

в

г

 

 

 

 

IV. Задача.  Обчисліть відносний вихід негашеного вапна масою 400 г, добутого термічним розкладом кальцій карбонату масою 800 г.

Варіант 2.

І.Запитання 1

Природні матеріали, які використовують у виробництві промислових продуктів, називають: варіанти відповідей:

а) вихідними речовинами  б)сировиною  в) гірськими породами   г)корисними копалинами

Запитання 2.Для прання виробів із вовни і лавсану використовують СМЗ, які створюють у воді:

варіанти відповідей: а)лужне середовище б)нейтральне середовище, в)кисле середовище

Запитання3.Вкажіть сплави на основі міді:

варіанти відповідей:  а)чавун, б)бронза,   в)дюраль,  г)латунь

ІІ. Запитання 1.Найбільшими забруднювачами навколишнього середовища є:

варіанти відповідей: а)хімічна промисловість, б)теплоелектростанції, в)транспорт,г)кольорова металургія.

Запитання 2.Назвіть волокна, які здатні електризуватися:

варіанти відповідей: а)льняні, б)ацетатні, в)вовняні, г)бавовняні

Запитання 3.Підгрунтям для розвитку біотехнології є:  а)досягнення біохімії,  б)досягнення генетики,  в) досягнення молекулярної біології,  г) досягнення хімічної  технології.

ІІІ.  1.Встановіть відповідність   

Альтернативні джерела енергії                              Джерело енергії   

   1)геліоенергетика                                          а) рослинні і тваринні жири  

  2) «зелена» енергія                                        б) енергія Землі

  3)біологічне паливо                                        в) сила потоку води    

  4)гідроенергетика                                           г) відходи рослинної сировини   

                                                                               д) енергія Сонця  

а

б

в

г

 

 

 

 

  IV. Задача. Унаслідок взаємодії натрію кількістю речовини 0,2 моль з водою добули водень об’ємом 1,916 л (н. у.). Обчисліть відносний вихід продукту реакції.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...