Перейти до основного вмісту

 1.12.2023.

7 МСТУ. Біологія і екологія.Урок №26 (94)

Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи 

Тема уроку. Практична робота: "Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань"


У робочому  зошиті оформіть практичну роботу.

На закріплення складіть висновок до практичної роботи.

Практична робота № 2

Тема. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань

Мета: навчитися складати рекомендації щодо профілактики інфекційних, неінфекційних, інвазійних захворювань та захворю­вань, що передаються статевим шляхом.

Обладнання і матеріали: картки із завданнями, зображення, що ілюструють симптоми хвороб, медичні довідники.

Хід роботи

1.     Застосуйте знання про групи захворювань людини і заповніть таблицю. Зробіть висновок про причини захворювань людини.

Ознака

Неінфекційні

Інфекційні

Інвазійні

ЗПСШ

Причини

 

 

 

 

Чинники ризику

 

 

 

 

Особливості

 

 

 

 

Приклади

 

 

 

 

 

2.    За довідником або джерелами у всесвітній мережі інтернет ви­значте, до якого типу належить захворювання.

Грип _____________________________________________________________

 

3.     Які діагностичні симптоми цього захворювання?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.     Які чинники його викликають?

___________________________________________________________________

5.     Які органи або системи органів уражаються?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.     Які шляхи поширення?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.    Які способи лікування?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8.    Проаналізувавши отриману інформацію, складіть рекоменда­ції профілактики цього захворювання.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.    Складіть висновок до практичної роботи.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...