Перейти до основного вмісту

 1.12.2023.

7 МСТУ. Біологія і екологія.Урок №26 (94)

Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи 

Тема уроку. Практична робота: "Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань"


У робочому  зошиті оформіть практичну роботу.

На закріплення складіть висновок до практичної роботи.

Практична робота № 2

Тема. Розробка рекомендацій щодо профілактики захворювань

Мета: навчитися складати рекомендації щодо профілактики інфекційних, неінфекційних, інвазійних захворювань та захворю­вань, що передаються статевим шляхом.

Обладнання і матеріали: картки із завданнями, зображення, що ілюструють симптоми хвороб, медичні довідники.

Хід роботи

1.     Застосуйте знання про групи захворювань людини і заповніть таблицю. Зробіть висновок про причини захворювань людини.

Ознака

Неінфекційні

Інфекційні

Інвазійні

ЗПСШ

Причини

 

 

 

 

Чинники ризику

 

 

 

 

Особливості

 

 

 

 

Приклади

 

 

 

 

 

2.    За довідником або джерелами у всесвітній мережі інтернет ви­значте, до якого типу належить захворювання.

Грип _____________________________________________________________

 

3.     Які діагностичні симптоми цього захворювання?

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

4.     Які чинники його викликають?

___________________________________________________________________

5.     Які органи або системи органів уражаються?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.     Які шляхи поширення?

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.    Які способи лікування?

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

8.    Проаналізувавши отриману інформацію, складіть рекоменда­ції профілактики цього захворювання.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

9.    Складіть висновок до практичної роботи.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
 19.02.2021. 92 електромонтерів. Хімія. Урок №25. Домашнє завдання.  У робочий зошит коротко запишіть 12 принціпів "зеленої хімії". На закріплення усно дайте відповіді на питання самоконтролю(кінець теми) Тема.  «ЗЕЛЕНА» ХІМІЯ: СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ ПЕРЕД ХІМІЧНОЮ НАУКОЮ ТА ХІМІЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ «Зелену» хімію розглядають як суспільний рух і науковий напрям, що пропонує розвиток технологій, які використовують більш ефективні хімічні реакції. Вона пов'язана з «відкриттям, розробкою та застосуванням хімічних процесів, що зменшують або вилучають використання й утворення шкідливих речовин». Так трактує поняття «“зелена” хімія» Міжнародна спілка теоретичної та практичної хімії IUPAC. Упродовж розвитку хімії як науки її основними завданнями були пошук і синтез корисних речовин і матеріалів із заданими властивостями з метою розвитку економіки. Саме це спричинило екологічні проблеми, які й нині турбують людство. «Зелена» хімія пропонує два напрями розвитку: перший — це переробка, утилі...