Перейти до основного вмісту

 Директорська контрольна робота з біології і екології за ІІ семестр 2022-2023 н.р. (І курс)

Для дистанційників.

 Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи

 

І варіант.

І. Оберіть одну правильну відповідь:

1. Віруси складаються із: а)целюлози та білків; б)ядра та цитоплазми; в)ДНК ТА РНК; г)білків.

2. Однією із функцій білків є: а)теплоізоляційна; б)осмотична; в)каталітична(ферментативна); г)кодування і збереження спадкової інформації.

3. Перший закон Менделя називають: а)законом домінування; б)законом розщеплення; в)законом незалежного комбінування ознак; г)законом рекомбінації..

ІІ. 1. Ділянка хромосоми, в якій розташований ген, називається: а)локусом; б)алелем; в)зиготою; г)фенотипом.

     2. Спадковість—це --------------------------------------------------------------------------------------------------------

ІІІ.1.  Встановіть відповідність.

1.      Ген—це                                                                             А. Здатність організмів  набувати нових ознак.

2.      Спадковість—це                                                             Б. частина молекули ДНК, що кодує інформацію.

3.      Мінливість—це                                                               В. Здатність організмів передавати свої ознаки з          

                                                                                                        покоління у покоління.

4.      Алель—це                                                                         Г. Один з можливих станів(варіантів)ознак.

2. Зигота—це  -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ІV. У корів безрогість домінує над рогатістю. Схрестили гомозиготних безрогих корів з гомозиготними рогатими. Які корови будуть у першому поколінні? У другому? Назвати їх генотипи та фенотипи.

ІІ варіант.

І.1.Пріони складаються із: а)целюлози та білків; б)ядра та цитоплазми; в)ДНК ТА РНК; г)білків та нуклеїнової кислоти.

2. Однією із функцій нуклеїнових кислот є: а)теплоізоляційна; б)осмотична; в)каталітична(ферментативна); г)кодування і збереження спадкової інформації.

3. Другий  закон Менделя називають: а)законом домінування; б)законом розщеплення; в)законом незалежного комбінування ознак; г)законом рекомбінації.

ІІ. 1.Сукупність ознак, що проявляються під час взаємодії генотипу з середовищем, називаються: а)локусом; б)алелем; в)зиготою; г)фенотипом.

     2. Спадковість—це --------------------------------------------------------------------------------------------------------

ІІІ.1.  Встановіть відповідність.

1.      Зигота—це                                                                           А. Здатність організмів  набувати нових ознак.

2.      Гамета—це                                                                          Б. Запліднена яйцеклітина.

3.      Мінливість—це                                                                   В. Статева клітина.

4.      Алель—це                                                                            Г. Один з можливих станів(варіантів)ознак.

2. Ген—це  -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

ІV. У корів рогатість домінує над безрогістю. Схрестили гомозиготних рогатих корів з гомозиготними безрогими. Які корови будуть у першому поколінні? У другому? Назвати їх генотипи та фенотипи.

 

Ет

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 мсту. Біологія і екологія. Урок №21. Зворотній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   Тестування з теми: "Імунна система людини, особливості її функціонування" Домашнє завдання:  - виконайте завдання в онлайн- режимі (телефони) Натискайте на ссилку, виділяйте її, перейти по ссилці , пишіть своє прізвище та ім'я, проходьте тести   https://naurok.com.ua/test/start/1858823
 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...