Перейти до основного вмісту

 96 трактористів. Агротехнологія. Урок №16.

Для дистанційників.

Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи

Розділ. Виконання внесення добрив та ядохімікатів

Тема уроку: Вимоги до комплектування машинно-тpактоpних агpегатiв для приготування, транспортування, внесення мінеральних та органічних добрив.

Перегляньте відео.



Законспектуйте тему.

Посівні агрегати класифікуються за способом агрегатування з тракторами, за призначенням і за способом сівби.

За способом агрегатування із тракторами сівалки можуть бути причіпними й навісними.

За призначенням посівні агрегати поділяються на такі групи:

·        для посіву зернових культур, включаючи зернові сівалки із пристосуванням для висіву мінеральних добрив, насіння трав та інших культур (зерно-тукові, зерно-трав'яні);

·        для посіву просапних культур (кукурудзи, буряку, бавовнику); лляні, овочеві; спеціального призначення (лісові, лугові, парникові).

За способом сівби розрізняють рядкові, узкорядні, гніздові, квадратно-гніздові, пунктирні (точного висіву) і розкидні (для насіння трав і добрив) сівалки.

Залежно від призначення, до посівних агрегатів висуваються різні вимоги. Агрегати для висіву зернових культур повинні висівати насіння різних зернових і бобових, проса, а також інших культур, близьких за розмірами насіння до зернових, із заданими нормами висіву.

Сівалка повинна рівномірно розподіляти насіння по посівній площі. Висівальні апарати сівалки повинні забезпечувати рівномірний висів насіння.

Відхилення загального висіву від заданої норми допускається не більше ±3 %. Середня нерівномірність висіву між окремими висівальними апаратами не повинна перевищувати для зернових культур 3 %, а для бобових — 4 %.

Сошники сівалки повинні спрямовувати насіння на ущільнене дно борозни, на однакову глибину й загортати його вологим шаром ґрунту. Відхилення від заданої глибини закладення має не перевищувати ±1 см. Наявність на поверхні поля незагорнутого насіння не допускається. Поверхня поля після проходу сівалки повинна бути рівною, борозенки й гребені не повинні перевищувати 2-3 см.

Кукурудзяні квадратно-гніздові сівалки повинні забезпечувати висів однакової кількості насіння. Ушкодження насіння кукурудзи допускається не більше 1,5 %. Усі сошники повинні висівати групи насіння одночасно, на однаковій відстані одна від одної в поздовжніх і поперечних рядках.

Бурякові пунктирні сівалки повинні розміщати не менше 80 % одиночних насінин на заданих відстанях. Кількість пропусків не повинна перевищувати 2 %, а подрібнення насіння — 0,5 %. Глибина закладення коливається від 2 до 5 см. Відхилення від заданої глибини допускається не більше ±1 см.

                                         

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

  Директорська контрольна робота з біології і екології за ІІ семестр 2022-2023 н.р. (І курс) Для дистанційників.   Зворотній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   І варіант. І. Оберіть одну правильну відповідь: 1. Віруси складаються із: а)целюлози та білків; б)ядра та цитоплазми; в)ДНК ТА РНК; г)білків. 2. Однією із функцій білків є: а)теплоізоляційна; б)осмотична; в)каталітична(ферментативна); г)кодування і збереження спадкової інформації. 3. Перший закон Менделя називають: а)законом домінування; б)законом розщеплення; в)законом незалежного комбінування ознак; г)законом рекомбінації.. ІІ. 1. Ділянка хромосоми, в якій розташований ген, називається: а)локусом; б)алелем; в)зиготою; г)фенотипом.      2. Спадковість—це -------------------------------------------------------------------------------------------------------- ІІІ.1.  Встановіть відповідність. 1.       Ген—це                         
 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї р-орбіталі відбувається у атома берилію при утворенні молекули ВеС1 2 .  Атом берилію утворює хімічні зв’язки у збудженому с

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 26.05.20. Група 92 електромонтерів. Урок №39. Тема. Біогеохімічні цикли як необхідна умова існування біосфери. Домашнє завдання. 1 .Законспектуйте тему у робочий зошит. 2.Складіть міні-твір «Подорож води в біосфері», використовуючи  схему. 3. Дайте відповіді на питання закріплення(письмово). В останні століття з'явився новий чинник, що збільшує кількість вільних хімічних елементів, переважно газів і металів, на земній поверхні.  Людина. В. І. Вернадський Чи згодні ви з цим висловом? Чому? Вивчення нового матеріалу Як відомо, продуценти засвоюють енергію Сонця й залучають її в біогеохімічні цикли через процес фотосинтезу, який здійснюється переважно організмами, що мають хлорофіл.  Процеси фотосинтезу тривають уже понад 1,5 млрд років і, здавалось, хімічні елементи, що беруть участь у цих процесах, повинні були б уже давно вичерпатись. Однак цього, як ви знаєте, не відбувається. Насправді всі потрібні для підтримання життя речовини не вич