Перейти до основного вмісту

 28.12.2022.

98 трактористів. Біологія і екологія. Урок №28.

У робочому зошиті оформіть практичну роботу

 Практична робота № 1

Тема. Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків у ор­ганізмі людини

Мета: навчитися складати схеми обміну вуглеводів, ліпідів та білків у організмі людини.

Обладнання і матеріали: таблиця «Обмін речовин», додаткова інформація про обмін вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини.

 

Хід роботи

1.     Складіть схему обміну вуглеводів у організмі людини. Позна­чте послідовні стадії та напрями перетворень.

    


                   

 2.     Складіть схему обміну ліпідів у організмі людини. Позначте послідовні стадії та напрями перетворень.

 


3. Складіть схему обміну білків у організмі людини. Позначте послідовні стадії та напрями перетворень.

           3.     Сформулюйте висновок про особливості обміну речовин (білків, ліпідів, вуглеводів) в організмі людини.

 1. Обмін речовин складається з процесів ______ та _______.     

2. Основними поживними речовинами є _______, _____ та________.

3. процеси дисиміляції у людини починаються в ______.

4. Головним джерелом енергії для людини є ________.

5. Полісахариди розщеплюються до _______.

6. Основним джерелом енергії для людини є моносахарид ______, її розповсюджує кров.

7. Процес розщеплення жирів називається _________.

8. Розщеплення білків до ________ починається в _________.

9. З отриманих _______ у ході ________ організм утворює власні білки.

 

Відповіді.

1.     Синтезу та розпаду.

2.     Білки, ліпіди та вуглеводи.

3.     Шлунково – кишковому тракті.

4.     Вуглеводи.

5.     Моносахаридів.

6.     Глюкоза.

7.     Ліполіз.

8.     Амінокислот, шлунка.

9.     Амінокислот, трансляції.

 

Висновок: під час обміну речовин відбувається розщеплення складних органічних сполук — білків, ліпідів та вуглеводів, що потрапили у клітину, на простіші, з яких частина використовуєть­ся для синтезу необхідних організму речовин, а частина зазнає по­вного розщеплення до кінцевих продуктів метаболізму (Н20, С02, NH3). Ці процеси забезпечують енергетичні потреби організму на здійснення та регуляцію життєвих функцій, а також оновлюють його хімічний склад.

                                                        


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
  15.11.2021. 5 кухар;пекар. Хімія. Урок №18. Тестування з теми: "Хімічний зв'язок і будова речовини" Домашнє завдання. У робочому зошиті зробіть контрольну роботу (варіант оберіть самостійно) Варіант 1 І .  1 .  Між атомами хімічних елементів зі значною різницею електронегативностей виникає зв’язок: А) йонний; Б) ковалентний неполярний;   В) водневий; Г) ковалентний полярний; 2. У калій гідроксиді хімічний зв’язок: А) ковалентний полярний і ковалентний неполярний; Б) йонний і ковалентний полярний; В) ковалентний полярний і йонний;  Г) йонний і ковалентний неполярний. ІІ .   1 .Укажіть ознаки речовин з йонним типом хімічного зв’язку: А) рідини з високими температурами кипіння; Б) рідини з низькими температурами кипіння; В) кристалічні речовини з низькими температурами плавлення; Г) кристалічні речовини з високими температурами плавлення. 2.   Виберіть рядок, в якому перелічені сполуки з йонним хімі...