Перейти до основного вмісту

 30.09.2022.

93 електромонтерів. Біологія і екологія. Урок №9 (119)

У робочому зошиті зробіть практичну роботу:

перепишіть завдання;

заповніть таблиці,

зробіть висновки

Практична робота № 3

Тема :   Оцінка екологічного стану свого регіону .

Мета  : закріпити знання про способи оцінювання екологічного стану , докладно ознайомитись з екологічною ситуацією у своєму регіоні .

                                            Хід дослідження

Завдання 1.

Визначте можливі джерела забруднення довкілля ( атмосфери , грунту , води ) у вашому місті .

 

Завдання 2. 

Визначте , які фактори середовища у вашій місцевості сприяють розповсюдженню забруднення , що надходить від цих джерел ( наприклад вітер , течія річки , тощо ) .Заповніть таблицю :

 

 

Джерела забруднення

Фактори , що сприяють розповсюдженню забруднення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3 .Зосередивши  свою увагу  на об’єктах  , які на вашу думку , можуть забруднювати навколишнє середовище міста , доопрацюйте подану Вам таблицю :

Об’єкти - забруднювачі

Вид забруднення

Наслідки забруднення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновок :

1.     Виберіть із запропонованих термінів  зайвий та обгрунтуйте свій вибір :  енергозбереження , захоронення відходів , зменшення викидів вуглекислого газу  , переробка відходів , раціональне природокористування , сталий розвиток .

 

2.                Сформулюйте й запишіть власне бачення способів вирішення екологічних  проблем вашого регіону .

 

3.                Висловіть власну позицію щодо результативності екологічної політики  в Україні .

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 мсту. Біологія і екологія. Урок №21. Зворотній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   Тестування з теми: "Імунна система людини, особливості її функціонування" Домашнє завдання:  - виконайте завдання в онлайн- режимі (телефони) Натискайте на ссилку, виділяйте її, перейти по ссилці , пишіть своє прізвище та ім'я, проходьте тести   https://naurok.com.ua/test/start/1858823
 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...