Перейти до основного вмісту

 30.09.2022.

97 трактористів. Агротехнологія. Урок №14.

Розділ. Виконання основного та поверхневого обрабітку грунту.

Тема.Правила, способи та особливості виконання сільськогосподарських робіт.

У робочий зошит законспектуйте тему.

На закріплення продумайте текст ПРИМІТКИ.

Для Тракториста-машиніста сільськогосподарського виробництва

Керування машинами категорії A

Завдання та обов’язки
. 

Самостійно виконує сільськогосподарські і меліоративні роботи на колісних тракторах класу до 20 кН включно, гусеничних тракторах класу до 30 кН включно, сільськогосподарських і меліоративних машинах, що агрегатуються із цими тракторами, включаючи бульдозери, відповідно до вимог агротехніки та агротехнології. Комплектує машинно-тракторні агрегати. 

Виконує транспортні роботи на тракторах з додержанням правил дорожнього руху та перевезення вантажів. Виконує щозмінне технічне обслуговування тракторів, сільськогосподарських і меліоративних машин, на яких працює. Визначає несправності тракторів, причіпних і начіпних знарядь та інших машин, що з ними агрегатуються, а також усуває їх.

 Самостійно виконує технологічні регулювання робочих органів сільськогосподарських і меліоративних машин та пристроїв до них. Читає нескладні машинобудівні креслення, схеми, користується інструкціями з експлуатації машин.

 Виконує під наглядом майстра-налагоджувальника з технічного обслуговування машинно-тракторного парку роботи з періодичного технічного обслуговування і ремонту тракторів цієї категорії, сільськогосподарських і меліоративних машин. Раціонально використовує паливно-мастильні, гумові технічні та інші експлуатаційні матеріали і запасні частини.

 Готує трактори, сільськогосподарські та меліоративні машини та знаряддя до зберігання. Виконує роботи з додержанням вимог охорони праці та охорони навколишнього середовища.

Повинен знати:

 правила, способи та особливості виконання сільськогосподарських і меліоративних робіт машинно-тракторними агрегатами відповідно до вимог агротехніки та агротехнології; будову, принцип дії, експлуатаційні регулювання колісних тракторів класу до 20 кН включно, гусеничних тракторів класу до 30 кН включно, технологічні регулювання сільськогосподарських і меліоративних машин, що агрегатуються з тракторами цієї категорії; вимоги до комплектування машинно-тракторних агрегатів для виконання механізованих робіт; ознаки та причини основних несправностей тракторів, сільськогосподарських і меліоративних машин та способи їх усунення; системи технічного обслуговування та ремонту тракторів, сільськогосподарських і меліоративних машин; особливості обслуговування машин у разі застосування хімічних засобів захисту рослин; правила дорожнього руху і перевезення вантажів; правила зберігання та способи захисту від корозії тракторів, сільськогосподарських та меліоративних машин; основи організації, оплати праці та економічних відносин у сільськогосподарському виробництві; правила охорони праці під час експлуатації та обслуговування тракторів, сільськогосподарських і меліоративних машин; основні вимоги законодавства з питань охорони навколишнього середовища; основні відомості про призначення і властивості металів та їх сплавів, неметалевих матеріалів, що застосовуються для виготовлення та ремонту деталей машин; основні властивості паливно-мастильних матеріалів та охолодних рідин; способи і правила виконання слюсарних робіт; зміст і правила оформлення первинних документів щодо обліку роботи машин (облікового листа тракториста-машиніста, дорожнього листа та інших документів); норми виробітку і витрат паливно-мастильних матеріалів на виконання основних механізованих робіт; шляхи зниження собівартості виконуваних робіт, способи та засоби підвищення продуктивності праці.

Кваліфікаційні вимоги. Професійно-технічна освіта або повна загальна середня освіта та курсове навчання за програмами підготовки трактористамашиніста сільськогосподарського виробництва в закладах освіти. Кваліфікаційна атестація на право керування машинами категорії A. Без вимог до стажу роботи.

Примітки: 1. Тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва (керування машинами категорій A, B, C, D, E, F) виконує роботи за професією слюсаря з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування на рівні не нижче 3-го розряду або слюсаря з ремонту дорожньо-будівних машин та тракторів (керування машинами категорії F) 3-го розряду. 2. Роботи з технічної експлуатації та керування тракторами, додержання правил дорожнього руху та інші роботи, загальні для всіх категорій трактористів-машиністів сільськогосподарського виробництва і перелічені у кваліфікаційній характеристиці категорії A, виконують трактористи-машиністи сільськогосподарського виробництва всіх кваліфікаційних категорій. 3. Для роботи на нових тракторах, самохідних сільськогосподарських, меліоративних і дорожньо-будівних машинах тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва повинен пройти цільове навчання в закладах післядипломної освіти кваліфікованих робітників.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
  15.11.2021. 5 кухар;пекар. Хімія. Урок №18. Тестування з теми: "Хімічний зв'язок і будова речовини" Домашнє завдання. У робочому зошиті зробіть контрольну роботу (варіант оберіть самостійно) Варіант 1 І .  1 .  Між атомами хімічних елементів зі значною різницею електронегативностей виникає зв’язок: А) йонний; Б) ковалентний неполярний;   В) водневий; Г) ковалентний полярний; 2. У калій гідроксиді хімічний зв’язок: А) ковалентний полярний і ковалентний неполярний; Б) йонний і ковалентний полярний; В) ковалентний полярний і йонний;  Г) йонний і ковалентний неполярний. ІІ .   1 .Укажіть ознаки речовин з йонним типом хімічного зв’язку: А) рідини з високими температурами кипіння; Б) рідини з низькими температурами кипіння; В) кристалічні речовини з низькими температурами плавлення; Г) кристалічні речовини з високими температурами плавлення. 2.   Виберіть рядок, в якому перелічені сполуки з йонним хімі...