31.03.2022.
5 кравців. Хімія. Урок №38.
Домашня робота.
У робочий зошит перепишіть практичну роботу(написати рівняння реакцій). Зробіть висновки.
Практична робота № 2. Генетичні зв,язки між неорганічними речовинами.
Мета:
узагальнити знання про хімічні властивості неорганічних сполук, їх взаємоперетворення, продовжити вдосконалювати вміння і навички в проведенні хімічного експерименту.
Обладнання та реактиви:
штатив з пробірками, натрій гідроксид, сульфатна кислота, алюміній сульфат, барій хлорид, натрій карбонат, ферум (ІІІ) хлорид, залізо (порошок).
Хід роботи.
І. Повторення правил техніки безпеки під час роботи в кабінеті хімії.
ІІ. Проведення експерименту.
Завдання 1. Генетичний ряд неметалів.
Доберіть реактиви і здійсніть хімічні перетворення сполук Карбону згідно зі схемою: Na2CO3 → BaCO3 → CO2
Запишіть рівняння реакцій ( у йонно-молекулярній та молекулярній формах ).
Завдання 2. Генетичний ряд металів.
Доберіть реактиви і здійсніть хімічні перетворення сполук Алюмінію згідно зі схемою: Al2(SO4)3 → Al(NO3)3 → Al(OH)3
Запишіть рівняння реакцій ( у йонно-молекулярній та молекулярній формах ).
Завдання 3. Добування неорганічних речовин.
Добудьте різними способами ферум (ІІІ) сульфат. Складіть відповідні рівняння реакцій.
Висновок.
У висновку вкажіть: чи навчилися ви добувати речовини та здійснювати їх взаємоперетворення. Що лежить в основі проведення даного хімічного експерименту?
Коментарі
Дописати коментар