Перейти до основного вмісту

19.11.2021.

21 кухарів. Хімія. Урок №20. 

Контрольна робота з теми «Метали»

(варіант оберіть самостійно)

І варіант.

І. Вибрати правильну відповідь: 

1.Метал-рідина—це  а)мідь; б)алюміній; в) ртуть; г)вольфрам.

2.Самий тугоплавкий метал—це а)мідь; б)алюміній; в) ртуть; г)вольфрам.

3. Найкраще поводить електричний струм із металів— це а)залізо; б)алюміній; в) ртуть; г)вольфрам.g

ІІ. Дописати рівняння реакцій та урівняти:

а)Fe +O2 +H2O=

б)K + H2O=

в)Fe + O2=

г)AI + Br2=

ІІІ. Зробити перетворення:

MgMgO   MgSO4  Mg(OH)2   MgCI2

IV. Розв’язати задачу. Яку масу солі можна одержати взаємодією сульфатної кислоти масою 19.8 г.  та натрій гідроксиду масою 8 г.

ІІ варіант.

І. Вибрати правильну відповідь: 

1.Метал червоного кольору—це  а)мідь; б)алюміній; в) ртуть; г)вольфрам.

2.Самий пластичний метал—це а)мідь; б)золото; в) ртуть; г)вольфрам.

3. Найкраще поводить електричний струм із металів— це а)срібло; б)залізо; в) ртуть; г)вольфрам.

ІІ. Дописати рівняння реакцій та урівняти:

а)Fe  + H2 SO4 (розбавлена) =

б)Na + H2O=

в)AI + O2=

г)AI + CI2=

ІІІ. Зробити перетворення:

Ca CaO CaSO4 CaOH)2 CaCI2

IV. Розв’язати задачу. Яку масу солі можна одержати взаємодією сульфатної кислоти масою 79,2 г.  та натрій гідроксиду масою 32 г.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 мсту. Біологія і екологія. Урок №21. Зворотній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   Тестування з теми: "Імунна система людини, особливості її функціонування" Домашнє завдання:  - виконайте завдання в онлайн- режимі (телефони) Натискайте на ссилку, виділяйте її, перейти по ссилці , пишіть своє прізвище та ім'я, проходьте тести   https://naurok.com.ua/test/start/1858823
 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...