Перейти до основного вмісту

 29.01.2021.

92 електромонтерів. Хімія.

Урок№ 19.

Практична робота №2. 

 Генетичні зв,язки між неорганічними речовинами.

У робочий зошит перепишить завдання лабораторної роботи(написати рівняння реакцій). Зробити висновки.

Практична робота № 2. Генетичні зв,язки між неорганічними речовинами.

 Мета: узагальнити знання про хімічні властивості неорганічних сполук, їх взаємоперетворення, продовжити вдосконалювати вміння і навички в проведенні хімічного експерименту.

 Обладнання та реактиви:

штатив з пробірками,  натрій гідроксид, сульфатна кислота, алюміній сульфат, барій хлорид, натрій карбонат, ферум (ІІІ) хлорид, залізо (порошок).

 Хід роботи

І. Повторення правил техніки безпеки під час роботи в кабінеті хімії.

         ІІ. Проведення експерименту.

 

Завдання 1. Генетичний ряд неметалів.

Доберіть реактиви і здійсніть хімічні перетворення сполук Карбону згідно зі схемою:      Na2CO3   BaCO3   CO2

Запишіть рівняння реакцій ( у йонно-молекулярній та молекулярній формах ).

 Завдання 2. Генетичний ряд металів.

Доберіть реактиви і здійсніть хімічні перетворення сполук Алюмінію згідно зі схемою:     Al2(SO4)3  Al(NO3)3  Al(OH)3   

Запишіть рівняння реакцій ( у йонно-молекулярній та молекулярній формах ).

  Завдання 3. Добування неорганічних речовин.

Добудьте різними способами ферум (ІІІ) сульфат.  Складіть відповідні рівняння реакцій.

  Висновок.

У висновку вкажіть: чи навчилися ви  добувати речовини та здійснювати їх взаємоперетворення. Що лежить в основі проведення даного хімічного експерименту?

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...