Перейти до основного вмісту

5 кравців. Хімія.

Хімія. 
26.05.20.
група 5 кравців
Урок №32.
Тема. Лабораторна робота
 Окиснення глюкози купрум (ІІ) 
гідроксидом.
Мета: повторити хімічні властивості  глюкози.  Вміти складати рівняння      реакцій. 
Теоретичні відомості
Вуглеводи – це складні органічні речовини, що є полігідроксиальдегідами або полігідроксикетонами або утворюють ці речовини в результаті гідролізу.
Лабораторна робота "Окислення глюкози"
Реакції за участю гідроксильних груп.
 Із купрум(II) гідроксидом без нагрівання глюкоза реагує як багатоатомний спирт і дає характерне синє забарвлення.
*Перегляньте нижче поданий малюнок та виконайте віртуальну лабораторну роботу. Напишіть хід роботи  у зошит. Заповніть пропущені строки. Зробіть висновки.
Хід роботи
 Дослід 1. Властивості глюкози: а) У пробірку до 3-4 крапель  розчину купруму сульфату  долийте 2-3 мл  розчину натрію гідроксиду. До добутого купруму гідроксиду   долийте такий самий об’єм  глюкози.і суміш збовтайте. Як змінилось забарвлення розчину? Про що це свідчить?
Напишіть спостереження та рівняння реакції:
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
б) Пробірку з добутим розчином нагрійте. Опишіть свої спостереження. Про наявність якої функціональної групи свідчить цей дослід? Скласти рівняння реакції окиснення глюкози гідроксидом  купруму:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Висновок:_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________





39. Глюкоза – Хімія – шкільний курсОрганічна хімія

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
 19.02.2021. 92 електромонтерів. Хімія. Урок №25. Домашнє завдання.  У робочий зошит коротко запишіть 12 принціпів "зеленої хімії". На закріплення усно дайте відповіді на питання самоконтролю(кінець теми) Тема.  «ЗЕЛЕНА» ХІМІЯ: СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ ПЕРЕД ХІМІЧНОЮ НАУКОЮ ТА ХІМІЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ «Зелену» хімію розглядають як суспільний рух і науковий напрям, що пропонує розвиток технологій, які використовують більш ефективні хімічні реакції. Вона пов'язана з «відкриттям, розробкою та застосуванням хімічних процесів, що зменшують або вилучають використання й утворення шкідливих речовин». Так трактує поняття «“зелена” хімія» Міжнародна спілка теоретичної та практичної хімії IUPAC. Упродовж розвитку хімії як науки її основними завданнями були пошук і синтез корисних речовин і матеріалів із заданими властивостями з метою розвитку економіки. Саме це спричинило екологічні проблеми, які й нині турбують людство. «Зелена» хімія пропонує два напрями розвитку: перший — це переробка, утилі...