Перейти до основного вмісту

28.11.2023

6 МСТУ. Біологія і екологія. Урок №15(124)

Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи

Тема уроку: Поняття про екологічне мислення. Необхідність міжнародної взаємодії у справі охорони довкілля.

Домашнє завдання:

1.    Опрацювати інструктивну картку до уроку, § 43, стор. 156-161.

Законспектувати тему.

Екологічне мислення – розгляд явищ і подій та прийняття рішень з урахуванням взаємодії людини і людства з природним середовищем.

1.    Опрацювати інформацію щодо стійкого розвитку та екологічного мислення*

 

У сучасному світі поняття «сталого розвитку» трактується в двох значення.

У вузькому значенні увага акцентується здебільшого на його екологічній складовій, що пов’язане з оптимізацією діяльності людей по відношенню до біосфери. Це значить:

·       темпи споживання природно-ресурсного потенціалу не повинні перебільшувати природних умов регенерації екосистеми;

·       об’єми відходів виробничо-господарської та соціокультурної діяльності не повинні перебільшувати асиміляційні властивості біосфери;

·       максимальне заміщення у споживанні не відновлюваних ресурсів відновлюваними;

·       у процесі прийняття виробничо-господарських рішень, крім економічного ефекту, необхідно враховувати і соціально-екологічні наслідки;

·       у процесі господарської діяльності необхідно виходити з інтересів як сучасних так і майбутніх поколінь.

У широкому значенні «сталий розвиток» трактується як процес, що обумовлює нову форму функціонування цивілізації, тобто мається на увазі оптимальне управління не тільки природно-ресурсним потенціалом, але й усією сукупністю природно-соціокультурного багатства, яке має цивілізація на сучасному етапі розвитку з урахуванням перспективи розвитку.

https://studfile.net/preview/5726024/page:11/

2.    Опрацювати інформацію щодо міжнародного співробітництва в галузі охорони природи*

 

Міжнародними природоохоронними організаціями є:

 

·       Міжнародний союз охорони природи та природних ресурсів (МСОП);

·       Всесвітній фонд дикої природи;

·       Науковий комітет з проблем навколишнього середовища (СКОПЕ);

·       Всесвітня організація охорони здоров’я (ВООЗ);

·       Організація ООН з оточуючого середовища (ЮНЕП);

·       Всесвітня метеорологічна організація (ВМО) та ін.

 

Найважливіші міжнародні угоди в галузі охорони природи:

 

·       Конвенція щодо створення глобальних систем моніторингу навколишнього середовища (1972р.);

·       Конвенція про міжнародну торгівлю видами дикої флори і фауни, які знаходяться під загрозою зникнення (1975р.);

·       Конвенція по усуненню причин і запобіганню шкоди лісам Західної Європи (1984р.);

·       Конвенція ООН про біологічне різноманіття (1992р.) та ін.

 

* - Соболь В.І. Біологія. Довідник, тестові завдання. Повний повторювальний курс, підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання / В. Соболь. – Кам’янець-Подільський : ФОП Сисин О.В., 2014. – 796 с.

 

3.    Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/staliy-rozvitok-ta-racionalne-prirodokoristuvannya-chastina-i-213167.html і надіслати скрін кінцевого результату.

 


2.   

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
  15.11.2021. 5 кухар;пекар. Хімія. Урок №18. Тестування з теми: "Хімічний зв'язок і будова речовини" Домашнє завдання. У робочому зошиті зробіть контрольну роботу (варіант оберіть самостійно) Варіант 1 І .  1 .  Між атомами хімічних елементів зі значною різницею електронегативностей виникає зв’язок: А) йонний; Б) ковалентний неполярний;   В) водневий; Г) ковалентний полярний; 2. У калій гідроксиді хімічний зв’язок: А) ковалентний полярний і ковалентний неполярний; Б) йонний і ковалентний полярний; В) ковалентний полярний і йонний;  Г) йонний і ковалентний неполярний. ІІ .   1 .Укажіть ознаки речовин з йонним типом хімічного зв’язку: А) рідини з високими температурами кипіння; Б) рідини з низькими температурами кипіння; В) кристалічні речовини з низькими температурами плавлення; Г) кристалічні речовини з високими температурами плавлення. 2.   Виберіть рядок, в якому перелічені сполуки з йонним хімі...