Перейти до основного вмісту

 Директорська контрольна робота з хімії

 за ІІ семестр 2022-2023 н. р(ІІІ курс)

Для дистанційників.

 Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи

 (Варіант оберіть самостійно)

Варіант 1


І.Запитання 1.Засновник ятрохімії Т.Парацельс стверджував, що справжнє покликання хімії - це:

варіанти відповідей: а) добування золота, б) виготовлення вибухових речовин,в)добування кислот, г) виготовлення ліків

Запитання 2.Композити - це:

варіанти відповідей: а)газонаповнені матеріали. б) матеріали, створені на основі кераміки,

в) матеріали, що складаються з природних полімерів, г) матеріали, що складаються з матриці та наповнювача

Запитання 3.Для прання виробів із вовни і лавсану використовують СМЗ, які створюють у воді:

варіанти відповідей: а)лужне середовище б)нейтральне середовище, в)кисле середовище

ІІ.Запитання 1.Хіміки відповідають за:

варіанти відповідей: а)збільшення видобутку сировини, б)раціональне використання сировини

  в)комплексну переробку сировини, г)ліквідацію шкідливих відходів

Запитання 2. Поповнення паливних ресурсіву майбутньому буде здійснюватися за рахунок :

варіанти відповідей: а)збільшення видобутку нафти і газів, б)раціональної переробки вугілля,

в)розвитку водневої енергетики,г)розвитку біо- та геліоенергетики

Запитання 3.Хімізація - це викоривтання у виробництві т а у побуті :

варіанти відповідей: а)хімічного посуду, б)хімічних процесів, в)різноманітних речовмн і матеріалів, г)хімічних методів аналізу.

ІІІ. Запитання 1 Установіть відповідність: хімічний процес - екологічна проблема.

а) Утворення оксидів Сульфуру та Нітрогену внаслідок роботи ТЕЦ.

б) Реакція антропогенного Хлору з озоном.

в) Підвищення концентрації СОу повітрі внаслідок спалювання палива.

г) Хімічні перетворення фосфатів, які містяться у СМЗ і потрапили зі стічними водами у водойм.

а

б

в

г

 

 

 

 

1. Озонові дірки.

2. Парниковий ефект.

3. Загибель гідробіонтів.

4. Кислотні дощі.      

 

IV. Задача. Ферум (ІІІ) оксид масою 200 кг відновили вуглецем. Маса утвореного заліза становить 120 кг .Обчисліть відносний вихід  продукту реакції.                                                 

 

 

Варіант 2.

І.Запитання 1

Природні матеріали, які використовують у виробництві промислових продуктів, називають: варіанти відповідей:

а) вихідними речовинами  б)сировиною  в) гірськими породами   г)корисними копалинами

Запитання 2.Для прання виробів із вовни і лавсану використовують СМЗ, які створюють у воді:

варіанти відповідей: а)лужне середовище б)нейтральне середовище, в)кисле середовище

Запитання3.Вкажіть сплави на основі міді:

варіанти відповідей:  а)чавун, б)бронза,   в)дюраль,  г)латунь

ІІ. Запитання 1.Найбільшими забруднювачами навколишнього середовища є:

варіанти відповідей: а)хімічна промисловість, б)теплоелектростанції, в)транспорт,г)кольорова металургія.

Запитання 2.Назвіть волокна, які здатні електризуватися:

варіанти відповідей: а)льняні, б)ацетатні, в)вовняні, г)бавовняні

Запитання 3.Підгрунтям для розвитку біотехнології є:  а)досягнення біохімії,  б)досягнення генетики,  в) досягнення молекулярної біології,  г) досягнення хімічної  технології.

ІІІ.  1.Встановіть відповідність   

Альтернативні джерела енергії                              Джерело енергії   

   1)геліоенергетика                                          а) рослинні і тваринні жири  

  2) «зелена» енергія                                        б) енергія Землі

  3)біологічне паливо                                        в) сила потоку води    

  4)гідроенергетика                                           г) відходи рослинної сировини   

                                                                               д) енергія Сонця  

а

б

в

г

 

 

 

 

  IV. Задача. Хром (ІІІ) оксид масою 114 кг відновили методом алюмотермії

Маса утвореного хрому становить 71 кг. Обчисліть відносний вихід

продукту реакції.                                                                           

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
 19.02.2021. 92 електромонтерів. Хімія. Урок №25. Домашнє завдання.  У робочий зошит коротко запишіть 12 принціпів "зеленої хімії". На закріплення усно дайте відповіді на питання самоконтролю(кінець теми) Тема.  «ЗЕЛЕНА» ХІМІЯ: СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ ПЕРЕД ХІМІЧНОЮ НАУКОЮ ТА ХІМІЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ «Зелену» хімію розглядають як суспільний рух і науковий напрям, що пропонує розвиток технологій, які використовують більш ефективні хімічні реакції. Вона пов'язана з «відкриттям, розробкою та застосуванням хімічних процесів, що зменшують або вилучають використання й утворення шкідливих речовин». Так трактує поняття «“зелена” хімія» Міжнародна спілка теоретичної та практичної хімії IUPAC. Упродовж розвитку хімії як науки її основними завданнями були пошук і синтез корисних речовин і матеріалів із заданими властивостями з метою розвитку економіки. Саме це спричинило екологічні проблеми, які й нині турбують людство. «Зелена» хімія пропонує два напрями розвитку: перший — це переробка, утилі...