Перейти до основного вмісту

 96 трактористів. Агротехнологія. 

Для дистанційників.

Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи

Урок №17

 Розділ : Виконання заготівлі, приготування та роздавання кормів та силосу

Тема уроку: Порядок налаштування с-г машин до конкретної роботи.

У робочий зошит законспектуйте матеріал. На закріплення перегляньте відео


1.Технологічна наладка силосозбиральних комбайнів


Попереднє налаштування та регулювання робочих органів силосозбирального комбайна КСС-2,6А на задані умови роботи виконують у такому порядку.

Перевірка різального апарата. Погнуті пальці випрямляють трубою або легкими ударами молотка по основі пальця, попередньо установивши під пальцьовий брус упор.

Між притискними лапками та сегментом ножа має бути зазор 0,5 мм. Кінці сегментів мають прилягати до вкладишів пальців без зазорів, а в задній частині сегмента допускається зазор 0,3…1,5 мм. Для забезпечення якісного зрізу стебел та запобігання забиванню ножа осьові лінії сегментів мають збігатися з осьовими лініями пальців. Допускається розбіжність осьових ліній не більше 3 мм. Ніж має вільно переміщуватися в пальцьовому брусі від зусилля руки.

Регулювання мотовила. Діаметр мотовила регулюють в залежно від висоти стеблестояння згідно з табл. 5.4.2.

Таблиця 5.4.2

Регулювання діаметра мотовила КСС-2,6

 

Висота стебел, см

Діаметр мотовила, см

Номер отвору на промені мотовила

50…120

121…190

191…260

261…330

331…400

180

205

230

255

280

1

2

3

4

5

 

Частоту обертання встановлюють залежно від діаметра мотовила змінними зірочками. За діаметра D < 230 см на вал мотовила встановлюють зірочку з z = 32; за D > 230 см – зірочку з z=20.

Перекіс рами мотовила усувають натягом пружини зрівноваження.

Регулювання висоти зрізу. На задану висоту зрізу (8; 13; 19,5; 25) жатку встановлюють переставлянням опорного башмака за висотою.

Регулюють натяг транспортера жатки проводять шляхом переміщення платформи відносно ведучого вала. Натягують транспортер так, щоб планки його легко дотикалися піддона.

Регулюють зазор між ножем подрібнювального барабана і протирізальною пластиною проводять шляхом переміщення вала барабана в овальних пазах кріплення вальниць. Також можна переміщувати секції протирізальних пластин, попередньо послабивши їх кріплення на брусі. Зазор має становити не більше 2 мм.

Регулюють зазор між верхнім ребристим бітером живильного апарата та нижнім гладеньким вальцем проводять шляхом переміщення ребристого бітера відносно гладенького вальця. Зазор має становити 2…6 см.

Регулюють ступінь подрібнення шляхом встановлення змінних зірочок у механізмах урухомлення комбайна або зменшивши кількість ножів на подрібнювальному барабані. Ножі, що залишаться у кожній секції (не менше трьох), мають бути рівномірно розподілені за окружністю.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
 19.02.2021. 92 електромонтерів. Хімія. Урок №25. Домашнє завдання.  У робочий зошит коротко запишіть 12 принціпів "зеленої хімії". На закріплення усно дайте відповіді на питання самоконтролю(кінець теми) Тема.  «ЗЕЛЕНА» ХІМІЯ: СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ ПЕРЕД ХІМІЧНОЮ НАУКОЮ ТА ХІМІЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ «Зелену» хімію розглядають як суспільний рух і науковий напрям, що пропонує розвиток технологій, які використовують більш ефективні хімічні реакції. Вона пов'язана з «відкриттям, розробкою та застосуванням хімічних процесів, що зменшують або вилучають використання й утворення шкідливих речовин». Так трактує поняття «“зелена” хімія» Міжнародна спілка теоретичної та практичної хімії IUPAC. Упродовж розвитку хімії як науки її основними завданнями були пошук і синтез корисних речовин і матеріалів із заданими властивостями з метою розвитку економіки. Саме це спричинило екологічні проблеми, які й нині турбують людство. «Зелена» хімія пропонує два напрями розвитку: перший — це переробка, утилі...