Перейти до основного вмісту

 96 трактористів. Хімія. Урок №56(114)

Для дистанційників.

Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи

Контрольна робота

з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості »

І – Варіант

І рівень. Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді  (3 бали, кожна правильна відповідь 0,5б.)

1.     Укажіть просту речовину, що світиться в темряві


a)     Пластична сірка

b)     Червоний фосфор

c)     Алмаз

d)     Білий фосфор


2.     Укажіть модифікацію Карбону, яка  твердіша за сталь


a)     Фулерен

b)     Алмаз

c)     Графен

d)     Графіт


3.     Укажіть неметал, що є основою складового повітря


a)     Кисень

b)     Азот

c)     Гелій

d)     Водень


ІІ рівень. Завдання на встановлення відповідностей (3 бали, кожне правильно виконане завдання оцінюється в.)

1Установіть відповідність між назвами біогенних неметалічних елементів та їхніми біологічними функціями:

A.  Нітроген                                1. Елемент кісткової тканини.

B.  Фосфор                                  2. Елемент гормонів щитовидної залози

C.  Йод                                        3. Запобігає карієсу зубів

D.  Флуор                                    4. Складник білків і нуклеїнових кислот

2 Установіть відповідність між елементом та його алотропними видозмінами:

A.    Оксиген;                      1. пластична, кристалічна;

B.    Фосфор;                      2. озон, кисень;

C.    Карбон;                       3. чорний, білий, червоний;

D.    Сірка.                          4. вуглець, графіт, алмаз, фулерен.

 

ІІІ рівень (3 бали, кожне правильно виконане завдання оцінюється в 1,5 б.)

4.      Складіть рівняння реакцій водних розчинів:  а) гідроген хлориду з  ферум (ІІ) гідроксидом;  b) гідроген сульфіду з барій гідроксидом. Назвіть утворені продукти реакцій.

5.      Загальна формула сполуки RH3. До її складу входить Гідроген, масова частка якого становить 17,65 %. Виведіть формулу сполуки.

IV рівень  (правильно виконане завдання оцінюється в 3 бали)

6.      Розв’яжіть задачу

У лабораторії провели експеримент на відновні властивості водню. Крізь порошок купрум (ІІ) оксиду масою 1,6 г пропустили водень у надлишку. Обчисліть об’єм водню (н. у.), що витратився, і масу та кількість речовини міді, що утворилася.

 

 

Контрольна робота

з теми «Неорганічні речовини і їхні властивості »

ІІ – Варіант

І рівень. Тестові завдання з вибором однієї правильної відповіді  (3 бали, кожна правильна відповідь 1б.)

1.     Укажіть для якої речовини характерне явище адсорбції.


a)     кисень  

b)     вугілля 

c)     сірка  

d)     фосфор


2.     Укажіть скільки алотропій має карбон.


a)     2

b)     3

c)     4

d)     6


3.     Укажіть, як називається явище поглинання газоподібних або розчинених речовин поверхнею твердої речовини:


a)     Алотропія

b)     Адсорбція

c)     Дистиляція

d)     Крекінг


 

ІІ рівень (3 бали, кожне правильно виконане завдання оцінюється в.)

1Встановіть відповідність між елементами та їх властивостями

A.    Сірка                                1. отруйний газ

B.     Хлор                                2. бура отруйна рідина

C.    Бром                                 3. не змочується водою

D.     Йод                                  4. фіолетові   кристали

2.     Встановіть відповідність між елементом та кількістю алотропних форм?

A.    Оксиген                                1.  4

B.    Карбон                                  2.  3

C.    Фосфор                                 3.  2

D.    Сульфур                               4.  3

3Установіть відповідність між назвою неметалу та його застосуванням.

A.    сірка                                1.  виготовлення інструментів для різання скла

B.    азот                                 2. виробництво гуми

C.     алмаз                              3. дезінфекційний засіб

D.    хлор                                4. холодоагент

 

ІІІ рівень (3 бали, кожне правильно виконане завдання оцінюється в 1,5 б.)

4.      Складіть рівняння реакцій водних розчинів:  а) гідроген хлориду з  кальцій гідроксидом;  b) амоніаку із сульфатною кислотою.  Назвіть утворені продукти реакцій.

IV рівень (правильно виконане завдання оцінюється в 3 бали)

5.      Розв’яжіть задачу

Цинк оксид масою 32,4 г повністю відновили вуглецем. Обчисліть масу цинку та об’єм карбон(ІV) оксиду (н. у.), що утворилися. Якій кількості речовини відповідає такий об’єм?

 

 

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...