Перейти до основного вмісту

 30.12.2022.

5 МСТУ. Географія. Урок №41.

Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи

Директорська контрольна робота з географії за І семестр 

І варіант

І рівень (0,5 б.)

1.«Географія» дослівно з грецької мови перекладається:


а) земний простір

б) природа і населення

в) землеопис      

г) приодний постір


 2. За змістом розрізняють карти

А            загальногеографічні й тематичні

Б             науково-довідкові й навчальні

В             стінні й настільні

Г             великомасштабні й дрібномасштабні


 

3. До середньомасштабних карт належать:

а) карти з масштабом 1: 100000 

б) карти з масштабом 1: 30000

в) карти з масштабом 1: 23000000  

г) карти з масштабом 1: 300000


 

4. Літосферу складають


А            земна кора й частина мантії

Б             земна кора й мантія

В             ядро й мантія

Г             земна кора й частина ядра

5.Укажіть, як називається площа, із якої річка збирає поверхневі та підземні води.

А            вододіл

Б             річковий басейн

В             річкова долина

Г             похил річки

6. Укажіть визначення поняття «ґрунт».

А            поверхневий шар земної кори

Б             тонкий поверхневий шар земної кори, головною властивістю якого є родючість

В             верхня частина літосфери

Г             частина біосфери, представлена рослинами


 

ІІ рівень (3 б.)

1. зображення географічних об’єктів на карті та їх характеристиками.

 1.Укажіть три правильні твердження стосовно погоди.

1              у помірних широтах упродовж доби погода стабільна

2              погодою називають стан нижнього шару атмосфери в певній місцевості у визначений момент або протягом якого-небудь періоду часу

3              стан погоди впливає на роботу транспорту, будівництво та вирощування сільськогосподарських культур

4              головною причиною зміни погоди є зміна кута падіння сонячних променів

5              для прогнозування погоди використовують спеціальну топографічну карту

6              погода може змінюватися за сезонами

7              для характеристики погоди достатньо даних про температуру, вітер та опади

 ІІІ рівень  (3 бали)

12. Дайте визначення поняття:

Топографічна карта - _______________________________________________________________

Географічна оболонка - ________________________________________________________________

Клімат - ____________________________________________________________________________

 

ІV рівень (3 бали)

1. Розкрийте роль Світового океану у формуванні системи загальної циркуляції атмосфери.

_____________________________________________________________________________________

 ІІ варіант

І рівень (0,5 б.)

1. Укажіть об’єкт дослідження географії.

А            населення Землі

Б             географічна оболонка

В             природа Землі

Г             господарська діяльність населення Землі


2. Карта із числовим масштабом 1 : 10 000 000 є

А         топографічною

Б          дрібномасштабною

В          великомасштабною

Г          середньомасштабною

3. Укажіть, що таке картографічна проекція.

А            зображення поверхні земного еліпсоїда на кулі

Б             процес науково обґрунтованого відбору та узагальнення об’єктів для відображення їх на карті

В             математичні способи зображення поверхні земного еліпсоїда на площині

Г             зображення земного еліпсоїда за допомогою ІТ-технологій

 4. Укажіть назву шару атмосфери, у якому підвищений вміст озону.

А            тропосфера

Б             мезосфера

В             термосфера

Г             стратосфера


5. Підземні поштовхи й коливання земної кори називають


А            вулканізмом

Б             магматизмом

В             землетрусами

Г             вулканами

6. Укажіть природні зони, які виділяють у межах помірного географічного поясу.

А            ліс, лісостеп, степ, пустеля

Б             ліс, тундра, савана, пустеля

В             лісотундра, лісостеп, степ, пустеля

Г             тайга, лісотундра, степ, пустеля

 ІІ рівень (3 б.)

9. Установіть відповідність між загальними властивостями географічної оболонки та їх характеристиками.

1. Укажіть три правильні твердження стосовно корисних копалин.

1              залежно від походження й застосування розрізняють горючі (паливні) і негорючі корисні копалини

2              до рудних корисних копалин належать боксити

3              до горючих (паливних) корисних копалин належить будівельна сировина

4              із рудних корисних копалин отримують пластмаси

5              калійні солі й фосфорити використовують для виробництва добрив

6              залежно від походження й застосування розрізняють горючі (паливні), рудні, нерудні корисні копалини

7              до рудних корисних копалин належить торф

 ІІІ рівень  (2 бали)

12. Дайте визначення поняття:

Масштаб - ___________________________________________________________________________

Геоїд - _______________________________________________________________________________

Природна зона - ______________________________________________________________________

ІV рівень (3 бали)

13. Чим клімат відрізняється від погоди? Назвіть основні кліматотворні чинники..

 __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
  15.11.2021. 5 кухар;пекар. Хімія. Урок №18. Тестування з теми: "Хімічний зв'язок і будова речовини" Домашнє завдання. У робочому зошиті зробіть контрольну роботу (варіант оберіть самостійно) Варіант 1 І .  1 .  Між атомами хімічних елементів зі значною різницею електронегативностей виникає зв’язок: А) йонний; Б) ковалентний неполярний;   В) водневий; Г) ковалентний полярний; 2. У калій гідроксиді хімічний зв’язок: А) ковалентний полярний і ковалентний неполярний; Б) йонний і ковалентний полярний; В) ковалентний полярний і йонний;  Г) йонний і ковалентний неполярний. ІІ .   1 .Укажіть ознаки речовин з йонним типом хімічного зв’язку: А) рідини з високими температурами кипіння; Б) рідини з низькими температурами кипіння; В) кристалічні речовини з низькими температурами плавлення; Г) кристалічні речовини з високими температурами плавлення. 2.   Виберіть рядок, в якому перелічені сполуки з йонним хімі...