Перейти до основного вмісту

 30.12.2022.

5 МСТУ. Географія. Урок №41.

Зворотній зв'язок з викладачем:

1. Електронна адреса:damaskina.toma@ukr.net;

2. VIBER (0951827836) Надсилати роботи

Директорська контрольна робота з географії за І семестр 

І варіант

І рівень (0,5 б.)

1.«Географія» дослівно з грецької мови перекладається:


а) земний простір

б) природа і населення

в) землеопис      

г) приодний постір


 2. За змістом розрізняють карти

А            загальногеографічні й тематичні

Б             науково-довідкові й навчальні

В             стінні й настільні

Г             великомасштабні й дрібномасштабні


 

3. До середньомасштабних карт належать:

а) карти з масштабом 1: 100000 

б) карти з масштабом 1: 30000

в) карти з масштабом 1: 23000000  

г) карти з масштабом 1: 300000


 

4. Літосферу складають


А            земна кора й частина мантії

Б             земна кора й мантія

В             ядро й мантія

Г             земна кора й частина ядра

5.Укажіть, як називається площа, із якої річка збирає поверхневі та підземні води.

А            вододіл

Б             річковий басейн

В             річкова долина

Г             похил річки

6. Укажіть визначення поняття «ґрунт».

А            поверхневий шар земної кори

Б             тонкий поверхневий шар земної кори, головною властивістю якого є родючість

В             верхня частина літосфери

Г             частина біосфери, представлена рослинами


 

ІІ рівень (3 б.)

1. зображення географічних об’єктів на карті та їх характеристиками.

 1.Укажіть три правильні твердження стосовно погоди.

1              у помірних широтах упродовж доби погода стабільна

2              погодою називають стан нижнього шару атмосфери в певній місцевості у визначений момент або протягом якого-небудь періоду часу

3              стан погоди впливає на роботу транспорту, будівництво та вирощування сільськогосподарських культур

4              головною причиною зміни погоди є зміна кута падіння сонячних променів

5              для прогнозування погоди використовують спеціальну топографічну карту

6              погода може змінюватися за сезонами

7              для характеристики погоди достатньо даних про температуру, вітер та опади

 ІІІ рівень  (3 бали)

12. Дайте визначення поняття:

Топографічна карта - _______________________________________________________________

Географічна оболонка - ________________________________________________________________

Клімат - ____________________________________________________________________________

 

ІV рівень (3 бали)

1. Розкрийте роль Світового океану у формуванні системи загальної циркуляції атмосфери.

_____________________________________________________________________________________

 ІІ варіант

І рівень (0,5 б.)

1. Укажіть об’єкт дослідження географії.

А            населення Землі

Б             географічна оболонка

В             природа Землі

Г             господарська діяльність населення Землі


2. Карта із числовим масштабом 1 : 10 000 000 є

А         топографічною

Б          дрібномасштабною

В          великомасштабною

Г          середньомасштабною

3. Укажіть, що таке картографічна проекція.

А            зображення поверхні земного еліпсоїда на кулі

Б             процес науково обґрунтованого відбору та узагальнення об’єктів для відображення їх на карті

В             математичні способи зображення поверхні земного еліпсоїда на площині

Г             зображення земного еліпсоїда за допомогою ІТ-технологій

 4. Укажіть назву шару атмосфери, у якому підвищений вміст озону.

А            тропосфера

Б             мезосфера

В             термосфера

Г             стратосфера


5. Підземні поштовхи й коливання земної кори називають


А            вулканізмом

Б             магматизмом

В             землетрусами

Г             вулканами

6. Укажіть природні зони, які виділяють у межах помірного географічного поясу.

А            ліс, лісостеп, степ, пустеля

Б             ліс, тундра, савана, пустеля

В             лісотундра, лісостеп, степ, пустеля

Г             тайга, лісотундра, степ, пустеля

 ІІ рівень (3 б.)

9. Установіть відповідність між загальними властивостями географічної оболонки та їх характеристиками.

1. Укажіть три правильні твердження стосовно корисних копалин.

1              залежно від походження й застосування розрізняють горючі (паливні) і негорючі корисні копалини

2              до рудних корисних копалин належать боксити

3              до горючих (паливних) корисних копалин належить будівельна сировина

4              із рудних корисних копалин отримують пластмаси

5              калійні солі й фосфорити використовують для виробництва добрив

6              залежно від походження й застосування розрізняють горючі (паливні), рудні, нерудні корисні копалини

7              до рудних корисних копалин належить торф

 ІІІ рівень  (2 бали)

12. Дайте визначення поняття:

Масштаб - ___________________________________________________________________________

Геоїд - _______________________________________________________________________________

Природна зона - ______________________________________________________________________

ІV рівень (3 бали)

13. Чим клімат відрізняється від погоди? Назвіть основні кліматотворні чинники..

 __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...