Перейти до основного вмісту

 29.09.2022.

97 трактористів. Агротехнологія. Урок №13.

Контрольна робота з теми: "Організація і технологія механізованих робіт"

У робочому зошиті зробити контрольну роботу.

1. З наведених МТА до простих агрегатів належить:
     а) Т-70С + СП-11 + 11БЗСС-1
    
*б) Т-150К + ЛДГ-15
     в) МТЗ-80 + СЗ-3,6 + 4БЗСС-1
     г) ЮМЗ-6 + КПС-4 + 4БЗСС-1

 2. МТА, в якому одна машина виконує декілька послідовних операцій називають:
     а) простий
     б) складний
    
в) комбінований
     г) комплексний

    

3. Трактор ДТ-75МВ належить до виду тракторів:
     а) універсально-просапні
     б) трактори загального призначення
    
в) спеціальні
     г) просапні

  4. МТА, що складається з кількох різних машин та виконує дві і більше послідовні операції, називають:
   
а) комплексним
    б) комбінованим

            в) простим
 
           г) складним

5.Відкрита відповідь.

Що включає система машин?

*Система машин - це сукупність взаємопов'язаних ................................................................................

6.Завдання на послідовність:

До технологічних процесів відносяться(запишіть у належній послідовності):

1, 2, 3, 4,

 посів, обробка ґрунту,  догляд за рослинами, збирання врожаю

7.Вставити пропущені слова

Перелік конкретних технологічних, транспортних і допоміжних процесів і послідовність їх виконання при обробітку і прибиранні сільськогосподарських культур визначаються спеціально розробляємим документом - ------------------ картою.

8.Відкрита відповідь.

Що називається машинно-тракторним агрегатом?

*Машинно-тракторним агрегатом називається сукупність робочих машин-знарядь.........................

9.Завдання на відповідність:

Відповідно до виконуваних операцій агрегати можна поділити на такі групи: для оранки, культивації, сівби, збирання зернових культур . Встановіть відповідність:

           1.Т-150-05+ПЛП-6-35                             а)  для сівби зернових культур;

           2. МТЗ-82+СЗ-5,4                                      б)для оранки

           3.  Т-150К+ПРТ-10                                     в) для внесення органічних добрив;

           4.    МТЗ-82+ЖВП-6                                   г)для скошування зернових культур.

 

         

10.Завдання на послідовність.

Для виконання будь-якої технологічної операції встановлена єдина послідовність складання агрегату:

Вибрати та записати її в правильній послідовності: 1,2,3.

 

1. З урахуванням зазначених вимог регулюють трактор, зчіпку і машини, а потім формують агрегат.

2.Згідно з агротехнічними вимогами обирають тип трактора, зчіпки і машини (з урахуванням їх експлуатаційних характеристик

3. За умовами експлуатації, робочими параметрами підібраних тракторів і машин, а також рекомендованим діапазоном швидкостей руху (за показниками якості роботи) визначають кількість машин в агрегаті.


 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
 19.02.2021. 92 електромонтерів. Хімія. Урок №25. Домашнє завдання.  У робочий зошит коротко запишіть 12 принціпів "зеленої хімії". На закріплення усно дайте відповіді на питання самоконтролю(кінець теми) Тема.  «ЗЕЛЕНА» ХІМІЯ: СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ ПЕРЕД ХІМІЧНОЮ НАУКОЮ ТА ХІМІЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ «Зелену» хімію розглядають як суспільний рух і науковий напрям, що пропонує розвиток технологій, які використовують більш ефективні хімічні реакції. Вона пов'язана з «відкриттям, розробкою та застосуванням хімічних процесів, що зменшують або вилучають використання й утворення шкідливих речовин». Так трактує поняття «“зелена” хімія» Міжнародна спілка теоретичної та практичної хімії IUPAC. Упродовж розвитку хімії як науки її основними завданнями були пошук і синтез корисних речовин і матеріалів із заданими властивостями з метою розвитку економіки. Саме це спричинило екологічні проблеми, які й нині турбують людство. «Зелена» хімія пропонує два напрями розвитку: перший — це переробка, утилі...