Перейти до основного вмісту

 29.09.2022.

97 трактористів. Агротехнологія. Урок №13.

Контрольна робота з теми: "Організація і технологія механізованих робіт"

У робочому зошиті зробити контрольну роботу.

1. З наведених МТА до простих агрегатів належить:
     а) Т-70С + СП-11 + 11БЗСС-1
    
*б) Т-150К + ЛДГ-15
     в) МТЗ-80 + СЗ-3,6 + 4БЗСС-1
     г) ЮМЗ-6 + КПС-4 + 4БЗСС-1

 2. МТА, в якому одна машина виконує декілька послідовних операцій називають:
     а) простий
     б) складний
    
в) комбінований
     г) комплексний

    

3. Трактор ДТ-75МВ належить до виду тракторів:
     а) універсально-просапні
     б) трактори загального призначення
    
в) спеціальні
     г) просапні

  4. МТА, що складається з кількох різних машин та виконує дві і більше послідовні операції, називають:
   
а) комплексним
    б) комбінованим

            в) простим
 
           г) складним

5.Відкрита відповідь.

Що включає система машин?

*Система машин - це сукупність взаємопов'язаних ................................................................................

6.Завдання на послідовність:

До технологічних процесів відносяться(запишіть у належній послідовності):

1, 2, 3, 4,

 посів, обробка ґрунту,  догляд за рослинами, збирання врожаю

7.Вставити пропущені слова

Перелік конкретних технологічних, транспортних і допоміжних процесів і послідовність їх виконання при обробітку і прибиранні сільськогосподарських культур визначаються спеціально розробляємим документом - ------------------ картою.

8.Відкрита відповідь.

Що називається машинно-тракторним агрегатом?

*Машинно-тракторним агрегатом називається сукупність робочих машин-знарядь.........................

9.Завдання на відповідність:

Відповідно до виконуваних операцій агрегати можна поділити на такі групи: для оранки, культивації, сівби, збирання зернових культур . Встановіть відповідність:

           1.Т-150-05+ПЛП-6-35                             а)  для сівби зернових культур;

           2. МТЗ-82+СЗ-5,4                                      б)для оранки

           3.  Т-150К+ПРТ-10                                     в) для внесення органічних добрив;

           4.    МТЗ-82+ЖВП-6                                   г)для скошування зернових культур.

 

         

10.Завдання на послідовність.

Для виконання будь-якої технологічної операції встановлена єдина послідовність складання агрегату:

Вибрати та записати її в правильній послідовності: 1,2,3.

 

1. З урахуванням зазначених вимог регулюють трактор, зчіпку і машини, а потім формують агрегат.

2.Згідно з агротехнічними вимогами обирають тип трактора, зчіпки і машини (з урахуванням їх експлуатаційних характеристик

3. За умовами експлуатації, робочими параметрами підібраних тракторів і машин, а також рекомендованим діапазоном швидкостей руху (за показниками якості роботи) визначають кількість машин в агрегаті.


 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...