Перейти до основного вмісту

 27.05.2022.

96 трактористів.Агротехнологія. Урок 73.

Розділ. Виконання збирання с/г культьур.лення

Агротехнічні вимоги.

У робочий зошит законспектуйте тему.

На закріплення  розгляньте будову валкової жатки ЖВН-6:

1. Основна агротехнічна вимога до збирання зернових і

зернобобових культур полягає в тому, щоб зібрати їх у стислі строки.

Скошувати хлібну масу у валки слід розпочинати у фазі воскової стиглості

зерна, коли його вологість становить 35–38 %. Підбирати та обмолочувати валки –

за вологості зерна 10–18 %.

Висота стерні під час скошування у валки повинна становити 15–22 см, добре

підтримувати покладену на неї зрізану масу для забезпечення провітрювання і

підсихання останньої. Висота скошування гороху – 6–8 см. Валки мають бути су-

цільними й рівномірними, відповідати допустимій товщині (10–15 см) і ширині

(0,8–1,7 м), а відстань між валками повинна забезпечити роботу комбайна з підби-

ральником.

Втрати за підбиральником або жаткою не мають перевищувати 0,5 %, а сумар-

ні втрати зерна за молотаркою комбайна за нормальних вологості хлібної маси, її

подачі та соломистості – 1–1,5 %.

Подрібнення зерна в разі збирання на насіння не повинно перевищувати: для

колосових культур – 1 %, зернобобових і круп’яних – 2; а за збирання продо-

вольчого і фуражного зерна: для колосових – 2, зернобобових – 3 і рису – 5 %.

2.Спосіб збирання і комплекс машин, які застосовують

Зернові та зернобобові культури збирають в основному двома способами – одно- і двофазним.

Однофазним способом збирають культури наприкінці воскової та за повної стиг-

лості зерна, як правило, на одночасно достиглих і незасмічених ділянках, так само

збирають і низькорослі хліби. Двофазним способом насамперед збирають культу-

ри, що достигають нерівномірно:

просо, гречку, горох, овес; високостеблові соломисті хліби; посіви з наявністю бур’янів або підсіяні травами, а також культури, що можуть осипатися. За двофазного способу

валки підбирають та обмолочують після їх підсихання протягом 2–4 діб.

Для скошування у валки найбільше розповсюдження отримали такі 

жатки: причіпні до колісних тракторів – ЖРС-4,9А, ЖВС-6 , 

рисові, що навішуються на гусеничні трактори, ЖНУ-4,0.


                                                         Валкова жатка ЖВН-6:

1 – ріжучий апарат; 2 – транспортер; 3 – бортовий щит; 4 – гідроциліндр; 5 – шатун; 6 – варіатор; 7 – опора мотовила; 8 – блок пружин; 9 – корпус навіски; 10 – вітровий щит; 11 – напрямний щиток; 12 – мотовило;

13 – граблина; 14 – мис-подільник; 15 – вікно

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 мсту. Біологія і екологія. Урок №21. Зворотній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   Тестування з теми: "Імунна система людини, особливості її функціонування" Домашнє завдання:  - виконайте завдання в онлайн- режимі (телефони) Натискайте на ссилку, виділяйте її, перейти по ссилці , пишіть своє прізвище та ім'я, проходьте тести   https://naurok.com.ua/test/start/1858823
 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...