Перейти до основного вмісту

 26.05.2022.

96 трактористів. Агротехнологія. Урок №72.

Тема. Контрольна робота з теми:

 "Виконання основного та поверхневого обрабітку грунту"

У робочому зошиті зробити контрольну роботу.

Тести.

1. Що включає поняття  обробіток грунту?

1) обертання і розпушення шару ґрунту, підрізання бур'янистих рослин, загортання насіння бур'янів, добрив і пожнивних залишків

2) розпушення і інтенсивне перемішування ґрунту

*3) зміна стану ґрунтового середовища внаслідок механічного впливу на нього робочих органів машин і знарядь для задоволення потреб вирощуваних культурних рослин у певних грунтово-кліматичних умовах

4) захід поверхневого обробітку ґрунту з метою кришення, перемішування, вирівнювання поверхні, вичісування бур'янів, заробки мінеральних добрив, руйнування кірки на посівах і проріджування посівів

2. Яке максимальне відхилення може бути від заданої глибини оранки?

* 1) ± 2 см

2) ± 5 см

3) ± 3 см

4) ± 7 см

3. Які плуги застосовують для оранки важких ґрунтів з одночасним інтенсивним розпушенням ґрунтової скиби?

1) лемішно-полицеві

*2) ротаційні

3) чизельні

4) дискові

4. Що таке фрезерування?

* 1) розпушення і інтенсивне перемішування ґрунту

2) обертання і розпушення шару ґрунту, підрізання бур'янистих рослин, загортання насіння бур'янів3) захід обробітку, який забезпечує знищення бур'янів за рахунок підрізання, вичісування і присипання землею, а також розпушення і перемішування ґрунту

4) універсальний захід поверхневого обробітку ґрунту з метою кришення, перемішування, вирівнювання поверхні

5. Що таке культивація?

1) універсальний захід поверхневого обробітку ґрунту з метою кришення, перемішування, вирівнювання поверхні, вичісування бур'янів, заробки мінеральних добрив, руйнування кірки на посівах і проріджування посівів

2) обертання і розпушення шару ґрунту, підрізання бур'янистих рослин, загортання насіння бур'янів, добрив і пожнивних залишків;

3) розпушення і інтенсивне перемішування ґрунту

*4) захід обробітку, який забезпечує знищення бур'янів за рахунок підрізання, вичісування і присипання землею, а також розпушення і перемішування ґрунту

6.Завдання на відповідність

Зробити відповідність між назвою агрегату та його комплектацією:

1.Причіпний                         а) це агрегат, у якого частину маси робочої машини сприймає трактор, а решта маси припадає на ходовий апарат самої машини.

 

2. Напівначіпний                  б) )це  агрегат, машина-знаряддя якого має власну ходову частину, що повністю сприймає масу цієї машини.

 

 3.Начіпним                             в) це агрегат, двигун і передавальний механізм якого встановлені на шасі робочої машини. Такий агрегат виконує певні технологічні процеси або операції.

4. Самохідний                        г) це  агрегат, у якого машина-знаряддя навішена на трактор, тобто в транспортному положенні агрегату масу машини повністю сприймає трактор.

 

 

 

*1.Причіпний                         а)це  агрегат, машина-знаряддя якого має власну ходову частину,  що повністю сприймає масу цієї машини.

2. Напівначіпний                  б)це агрегат, у якого частину маси робочої машини сприймає трактор, а решта маси припадає на ходовий апарат самої машини.

3.Начіпним                             в)це  агрегат, у якого машина-знаряддя навішена на трактор, тобто в транспортному положенні агрегату масу машини повністю сприймає трактор.

4. Самохідний                        г) це агрегат, двигун і передавальний механізм якого встановлені на шасі робочої машини. Такий агрегат виконує певні технологічні процеси або операції.

 

 

 7.Завдання на відповідність.

Зробити відповідність між типом оранки та її характеристикою

 

           Тип оранки                                                                 Характеристика

1. Оранка з повним оборотом пласта             а) це такий тип оранки, який забезпечує переворот шару грунту в поперечній площині на 135 ° щодо горизонту.

 

2. Оранка зі здійманням пласта                        б). ) забезпечує його повний переворот щодо напаханного масиву. Пласт, зрізаний плугом, перевертається на 180 ° щодо горизонту.

 

3. Культурна оранка                                             в) займає проміжне положення між оранкою із здійманням пласта і з повним оборотом. Оранка проводиться з передплужником. 

 

           Тип оранки                                                                 Характеристика

*1. Оранка з повним оборотом пласта             а) забезпечує його повний переворот щодо напаханного масиву. Пласт, зрізаний плугом, перевертається на 180 ° щодо горизонту.

 

2. Оранка зі здійманням пласта                        б) це такий тип оранки, який забезпечує переворот шару грунту в поперечній площині на 135 ° щодо горизонту.

 

3. Культурна оранка                                             в) займає проміжне положення між оранкою із здійманням пласта і з повним оборотом. Оранка проводиться з передплужником. 

 

 

8. Відкрита відповідь.

 

Як розподіляють культиватори за призначенням?

 

*За призначенням культиватори ділять на парові (для суцільного обробітку грунту), просапні (для міжрядної обробки) і спеціальні.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...
    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
 19.02.2021. 92 електромонтерів. Хімія. Урок №25. Домашнє завдання.  У робочий зошит коротко запишіть 12 принціпів "зеленої хімії". На закріплення усно дайте відповіді на питання самоконтролю(кінець теми) Тема.  «ЗЕЛЕНА» ХІМІЯ: СУЧАСНІ ЗАВДАННЯ ПЕРЕД ХІМІЧНОЮ НАУКОЮ ТА ХІМІЧНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ «Зелену» хімію розглядають як суспільний рух і науковий напрям, що пропонує розвиток технологій, які використовують більш ефективні хімічні реакції. Вона пов'язана з «відкриттям, розробкою та застосуванням хімічних процесів, що зменшують або вилучають використання й утворення шкідливих речовин». Так трактує поняття «“зелена” хімія» Міжнародна спілка теоретичної та практичної хімії IUPAC. Упродовж розвитку хімії як науки її основними завданнями були пошук і синтез корисних речовин і матеріалів із заданими властивостями з метою розвитку економіки. Саме це спричинило екологічні проблеми, які й нині турбують людство. «Зелена» хімія пропонує два напрями розвитку: перший — це переробка, утилі...