Перейти до основного вмісту

 26.05.2022.

96 трактористів. Агротехнологія. Урок №72.

Тема. Контрольна робота з теми:

 "Виконання основного та поверхневого обрабітку грунту"

У робочому зошиті зробити контрольну роботу.

Тести.

1. Що включає поняття  обробіток грунту?

1) обертання і розпушення шару ґрунту, підрізання бур'янистих рослин, загортання насіння бур'янів, добрив і пожнивних залишків

2) розпушення і інтенсивне перемішування ґрунту

*3) зміна стану ґрунтового середовища внаслідок механічного впливу на нього робочих органів машин і знарядь для задоволення потреб вирощуваних культурних рослин у певних грунтово-кліматичних умовах

4) захід поверхневого обробітку ґрунту з метою кришення, перемішування, вирівнювання поверхні, вичісування бур'янів, заробки мінеральних добрив, руйнування кірки на посівах і проріджування посівів

2. Яке максимальне відхилення може бути від заданої глибини оранки?

* 1) ± 2 см

2) ± 5 см

3) ± 3 см

4) ± 7 см

3. Які плуги застосовують для оранки важких ґрунтів з одночасним інтенсивним розпушенням ґрунтової скиби?

1) лемішно-полицеві

*2) ротаційні

3) чизельні

4) дискові

4. Що таке фрезерування?

* 1) розпушення і інтенсивне перемішування ґрунту

2) обертання і розпушення шару ґрунту, підрізання бур'янистих рослин, загортання насіння бур'янів3) захід обробітку, який забезпечує знищення бур'янів за рахунок підрізання, вичісування і присипання землею, а також розпушення і перемішування ґрунту

4) універсальний захід поверхневого обробітку ґрунту з метою кришення, перемішування, вирівнювання поверхні

5. Що таке культивація?

1) універсальний захід поверхневого обробітку ґрунту з метою кришення, перемішування, вирівнювання поверхні, вичісування бур'янів, заробки мінеральних добрив, руйнування кірки на посівах і проріджування посівів

2) обертання і розпушення шару ґрунту, підрізання бур'янистих рослин, загортання насіння бур'янів, добрив і пожнивних залишків;

3) розпушення і інтенсивне перемішування ґрунту

*4) захід обробітку, який забезпечує знищення бур'янів за рахунок підрізання, вичісування і присипання землею, а також розпушення і перемішування ґрунту

6.Завдання на відповідність

Зробити відповідність між назвою агрегату та його комплектацією:

1.Причіпний                         а) це агрегат, у якого частину маси робочої машини сприймає трактор, а решта маси припадає на ходовий апарат самої машини.

 

2. Напівначіпний                  б) )це  агрегат, машина-знаряддя якого має власну ходову частину, що повністю сприймає масу цієї машини.

 

 3.Начіпним                             в) це агрегат, двигун і передавальний механізм якого встановлені на шасі робочої машини. Такий агрегат виконує певні технологічні процеси або операції.

4. Самохідний                        г) це  агрегат, у якого машина-знаряддя навішена на трактор, тобто в транспортному положенні агрегату масу машини повністю сприймає трактор.

 

 

 

*1.Причіпний                         а)це  агрегат, машина-знаряддя якого має власну ходову частину,  що повністю сприймає масу цієї машини.

2. Напівначіпний                  б)це агрегат, у якого частину маси робочої машини сприймає трактор, а решта маси припадає на ходовий апарат самої машини.

3.Начіпним                             в)це  агрегат, у якого машина-знаряддя навішена на трактор, тобто в транспортному положенні агрегату масу машини повністю сприймає трактор.

4. Самохідний                        г) це агрегат, двигун і передавальний механізм якого встановлені на шасі робочої машини. Такий агрегат виконує певні технологічні процеси або операції.

 

 

 7.Завдання на відповідність.

Зробити відповідність між типом оранки та її характеристикою

 

           Тип оранки                                                                 Характеристика

1. Оранка з повним оборотом пласта             а) це такий тип оранки, який забезпечує переворот шару грунту в поперечній площині на 135 ° щодо горизонту.

 

2. Оранка зі здійманням пласта                        б). ) забезпечує його повний переворот щодо напаханного масиву. Пласт, зрізаний плугом, перевертається на 180 ° щодо горизонту.

 

3. Культурна оранка                                             в) займає проміжне положення між оранкою із здійманням пласта і з повним оборотом. Оранка проводиться з передплужником. 

 

           Тип оранки                                                                 Характеристика

*1. Оранка з повним оборотом пласта             а) забезпечує його повний переворот щодо напаханного масиву. Пласт, зрізаний плугом, перевертається на 180 ° щодо горизонту.

 

2. Оранка зі здійманням пласта                        б) це такий тип оранки, який забезпечує переворот шару грунту в поперечній площині на 135 ° щодо горизонту.

 

3. Культурна оранка                                             в) займає проміжне положення між оранкою із здійманням пласта і з повним оборотом. Оранка проводиться з передплужником. 

 

 

8. Відкрита відповідь.

 

Як розподіляють культиватори за призначенням?

 

*За призначенням культиватори ділять на парові (для суцільного обробітку грунту), просапні (для міжрядної обробки) і спеціальні.


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...