Перейти до основного вмісту

 28.04.2022.

95 трактористів. Агротехнологія. Урок №15.

У робочий зошит законспектуйте тему.

 Тема. Виконання внесення добрив та ядохімікатів

Тема уроку: Вимоги до комплектування машинно-тpактоpних агpегатiв для приготування, транспортування, внесення мінеральних та органічних добрив.

Для забезпечення високої продуктивності й економічності використання машинно-тракторного парку потрібно правильно комплектувати агрегати, враховуючи при цьому агротехнічні вимоги до якості виконуваних операцій і ступінь завантаження трактора як основні умови правильного агрегатування.

Правильно скомплектований агрегат має:

·        задовольняти вимоги агротехніки при високій якості виконання робіт;

·        забезпечувати раціональне використання машин з найвищою продуктивністю і найменшою витратою палива й мастильних матеріалів, тобто зниження затрат праці й коштів на виконання механізованих робіт при виробництві сільськогосподарської продукції;

·        створювати необхідні умови для роботи наступних агрегатів і забезпечувати вимоги охорони праці обслуговуючого персоналу в період виконання технологічних операцій.

Для обґрунтування складу агрегату треба визначити оптимальну кількість у ньому машин, знати тягові властивості трактора (шасі) й тягові опори сільськогосподарських машин-знарядь при

раціональних режимах роботи.

Культиваторні агрегати комплектуються культиваторами й призначені для розпушування поверхні ґрунту на глибину до 12 см і глибокого розпушування на глибину до 25 см і більше, знищення бур'янів, внесення в ґрунт мінеральних добрив, підгортання й нарізування поливних борозен.

За призначенням розрізняють культиватори для суцільного обробітку ґрунту й просапні.

До культиваторів для суцільного обробітку ґрунту відносять парові культиватори, призначені для догляду за парами й передпосівного обробітку ґрунту, культиватори-плоскорізи для розпушування стерньових полів на глибину до 16 см, штангові культиватори для знищення кореневищних бур'янів, культиватори-розпушувачі, садові й лісові культиватори. Просапними називають культиватори, які призначені для міжрядної обробки посівів з метою розпушування ґрунту й знищення бур'янів, проріджування рослин у рядках, підгортання й нарізування поливних борозен. До просапних відносять також більшу групу культиваторів-рослинопідживлювачів, призначених для підживлення рослин мінеральними добривами в період росту.

Просапні культиватори, які пристосовані для виконання передпосівного обробітку ґрунту, а також для догляду за посівами з міжряддями різної ширини, називають універсальними.

Тракторні культиватори виготовляють навісними й причіпними.

До культиваторів висувають низку основних агротехнічних вимог.

При суцільному обробітку ґрунту поверхня поля повинна бути рівною, без гребенів і борозен.

Розпушування ґрунту повинне відбуватися без виносу вологих шарів на поверхню, без розпилення часток або їхнього ущільнення.

Відхилення від заданої глибини — не більше ±1 см.

Робочі органи культиватора повинні знищувати не менше 98–99 % бур'янів і не пошкоджувати рослин.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

    4 .12.2023. 97 трактористів. Хімія.Урок №18(78) Тема. Гідроліз солей. На окремих аркушах законспектуйте тему(зверніть увагу на матеріал, який помічено темним кольором) . Оформіть лабораторну роботу. На закріплення дайте відповідь на питання(письмово) 4. Укажіть сіль, утворену сильною основою та слабкою кислотою. А  LiCl Б  K 2 SO 3 В  KNO 3 Г  ВаСl 2 5. Позначте сіль, розчин якої матиме лужну реакцію. А  KCl Б  Na 2 S В  NaNO 3 Г  Na 2 SO 4 6. Позначте сіль, розчин якої матиме кислотну реакцію. А  NH 4 NO 3 Б  (NH 4 ) 2 S В  (NH 4 ) 2 CO 3 Г  (NH 4 ) 2 SO 3 З воротній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   1.Гідроліз солей  —  це реакції обміну йонів солі з водою, унаслідок чого утворюється слабкий електроліт. Сіль є продуктом взаємодії основи з кислотою. Залежно від їхньої сили, розрізняють чотири типи солей, утворених:...
  15.11.2021. 5 кухар;пекар. Хімія. Урок №18. Тестування з теми: "Хімічний зв'язок і будова речовини" Домашнє завдання. У робочому зошиті зробіть контрольну роботу (варіант оберіть самостійно) Варіант 1 І .  1 .  Між атомами хімічних елементів зі значною різницею електронегативностей виникає зв’язок: А) йонний; Б) ковалентний неполярний;   В) водневий; Г) ковалентний полярний; 2. У калій гідроксиді хімічний зв’язок: А) ковалентний полярний і ковалентний неполярний; Б) йонний і ковалентний полярний; В) ковалентний полярний і йонний;  Г) йонний і ковалентний неполярний. ІІ .   1 .Укажіть ознаки речовин з йонним типом хімічного зв’язку: А) рідини з високими температурами кипіння; Б) рідини з низькими температурами кипіння; В) кристалічні речовини з низькими температурами плавлення; Г) кристалічні речовини з високими температурами плавлення. 2.   Виберіть рядок, в якому перелічені сполуки з йонним хімі...
 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...