Перейти до основного вмісту

 29.01.2021.

95 трактористів. Біологія і екологія.

Урок №28.

Контроль знань з теми: «Репродукція і розвиток»

У робочому зошиті зробити контрольну роботу(варіант оберіть самостійно)

Варіант 1.

І. Оберіть одну правильну відповідь.

1.       До способів статевого розвитку належать: а) поліембріонія; б) поділ клітини навпіл; в) брунькування; в) фрагментація тіла.

2.       Як називається процес розвитку кількох зародків з однієї заплідненої яйцеклітини: а) партеногенез; б) педогенез; в) неотенія; г) поліембріонія.

3.       Рентгенівські та космічні промені відносяться до: а) біологічних онкогенних факторів; б) хімічних онкогенних факторів; в) фізичних онкогенних факторів; г) екологічних онкогенних факторів.

ІІ. Оберіть дві  правильні відповіді.

1.       Оберіть організми , яким властиве зовнішнє запліднення:

А)хрящеві риби; б) кісткові риби; в) ссавці; г)земноводні.

2.    Функції яйцеклітини: а) забезпечення передачі спадкової інформації від материнського організму нащадкам; б) проникнення у яйцеклітину; в) транспортування спадкового матеріалу до яйцеклітини; забезпечення зародка поживними речовинами.

ІІІ. Встановіть відповідність.

 

1. Бактерії                                                                      А. Брунькування

2. Дріжджі                                                                     Б. Поділ клітини навпіл

3. Морська зірка                                                          В. Множинний поділ

4. Малярійний плазмодій                                          Г. Фрагментація.

 

IV. Відкрита відповідь.

1.Що таке регенерація, її типи.

 

Варіант 2.

І. Оберіть одну правильну відповідь.

1.       До способів нестатевого розвитку належать: а) поліембріонія; б) поділ клітини навпіл; в) брунькування; в) фрагментація тіла.

2.       Як називається процес розвитку , за якого організм розвивається без запліднення: а) партеногенез; б) педогенез; в) неотенія; г) поліембріонія.

3.       Онкогенні віруси відносяться до: а) біологічних онкогенних факторів; б) хімічних онкогенних факторів; в) фізичних онкогенних факторів; г) екологічних онкогенних факторів.

ІІ. Оберіть дві  правильні відповіді.

1.       Оберіть організми , яким властиве внутрішнє  запліднення:

А)хрящеві риби; б) кісткові риби; в) ссавці; г)земноводні.

2.    Функції сперматозоїда: а) забезпечення передачі спадкової інформації від материнського організму нащадкам; б) проникнення у яйцеклітину; в) транспортування спадкового матеріалу до яйцеклітини; забезпечення зародка поживними речовинами.

ІІІ. Встановіть відповідність.

 

1.Гриб пеніцилін                                                         А. Брунькування

2. Дріжджі                                                                     Б. Спорами

3. Цибуля                                                                       В. Множинний поділ

4. Малярійний плазмодій                                          Г. Вегетативне розмноження

IV. Відкрита відповідь.

1.Що таке трансплантація, її види.

 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...