Перейти до основного вмісту

94 трактористів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія.
30.03.2020.
Група 94 трактористів
Урок № 57. 

               Тематичне оцінювання з теми:
"Біологічні основи здорового  способу життя"


Домашнє завдання.
Дати відповіді на питання тестів.


Запитання 1
Оберіть правдиві твердження:
варіанти відповідей
1.      У сучасному розумінні сутності здоров'я домінуючим є холістичний підхід.
2.     Принцип активності вказує на необхідність малорухливого способу життя, активне поєднання негативних емоцій з позитивними.
3.     Компоненти статевої культури є пізнавальний, практично-дійовий та ціннісно-емоційний.
4.     Здоров'я - стан благополуччя, що інтегрує фізичну, психічну та соціальну складові.
5.      Загартування - це вдосконалення фізіологічних механізмів захисту й адаптації організму
6.       Наукові достовірні знання про анатомію й фізіологію статевої системи, статеве розмноження є складниками практично-дійового компонента статевої культури.
Запитання 2
Мутагенний вплив характерний не для етанолу, а для...
варіанти відповідей
1.     ацетальдегіда
2.      СО2
3.     етанової кислоти
4.     Н2О
Запитання 3
Нікотин - це...
варіанти відповідей
1.     алколоїд
2.     моносахарид
3.     вітамін
4.     гормон
Запитання 4
Усі психічно активні речовини впливають на "систему винагород" - особливу структуру...
варіанти відповідей
1.     печінки
2.       серця
3.      шлунку
4.       головного мозку
Запитання 5
Алкоголь сприяє розвитку фетального алкогольного синдрому. В цьому полягає його...
варіанти відповідей
1.      наркотичний вплив
2.      мутагенний вплив
3.     канцерогенний вплив
4.     тератогенний вплив
Запитання 6
Психоактивні речовини за умови системного вживання людиною формують...
варіанти відповідей
1.     звикання
2.     інстинкти
3.     залежність
4.     толерантність
Запитання 7
Неінфекційні захворювання...
варіанти відповідей
1.      астма
2.     грип
3.      діабет
4.     короста
5.     інсульт
6.      тендовагініт
7.      менінгіт
8.     риніт
Запитання 8
Інфекційні захворювання ...
варіанти відповідей
1.      інфаркт
2.     Аскаридоз
      3.  кір
      4.  тиф
      5.  чума
      6. лямбліоз
      7. туляремія
     8.  цукровий діабет




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...