Перейти до основного вмісту

5 кравців. Хімія.


Хімія.
30.03.2020.
Група 5 кравців.


Урок №19.Тема. Поняття про багатоатомні спирти на прикладі гліцеролу.

Домашнє завдання.
1.У робочий зошит записати відповіді на питання(знайти, переглянувші відео).
2. На закріплення зробити тести(знаходяться в кінці відео).
3. Знайдіть у тексті та запишіть у робочий зошит застосування гліцеролу відповідно вашої професії.
Вивчення нового матеріалу.
1)                Будова молекул багатоатомних спиртів.
2)                Фізичні властивості гліцеролу.
3)                Хімічні властивості гліцеролу.
4)                Добування і застосування етиленгліколю і гліцерину.

Застосування
Гліцерин широко застосовують у хімічній промисловості й у народному господарстві.
У парфумерії й медицині – у якості компонентів кремів для пом’якшення шкіри, для виготовлення мазей.
Велика кількість його йде на виготовлення нітрогліцерину. Нітрогліцерин використовують для добування вибухових речовин, а 1% розчин нітрогліцерину в спирті є одним із засобів лікування при серцевих захворюваннях.
У шкіряному виробництві – для запобігання висихання шкіри.
У текстильній промисловості – для надання тканинам м’якості й еластичності.
У піротехніці – для виробництва вибухових речовин.
У промисловості – для виготовлення синтетичних смол для лакофарбової промисловості. Як компонент мастил, антифризів, кремів для взуття й косметичних препаратів.
Підсумок:
Багатоатомні спирти містять дві або більше гідроксильні групи сполучені з вуглеводневим радикалом.
Гліцерин взаємодіє з активними металами з утворенням гліцератів, з галогеноводнями, з нітратною кислотою утворює нітрогліцерин.
Якісною реакцією на гліцерин є утворення яскраво-синього розчину купрум (ІІ) гліцерату.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 мсту. Біологія і екологія. Урок №21. Зворотній зв'язок з викладачем: 1. Електронна адреса: damaskina.toma@ukr.net; 2. VIBER (0951827836)  Надсилати роботи   Тестування з теми: "Імунна система людини, особливості її функціонування" Домашнє завдання:  - виконайте завдання в онлайн- режимі (телефони) Натискайте на ссилку, виділяйте її, перейти по ссилці , пишіть своє прізвище та ім'я, проходьте тести   https://naurok.com.ua/test/start/1858823
 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...