Перейти до основного вмісту


Вікторина : "Що ви знаєте про каву"
1. Які країни є експортерами кави?( 50 краї: Бразилія,Колумбія,Уганда,Коста-Ріка,Камерун,Сальвадор,Гватемала,Мексика,Перу,Індонезія,Кенія,Конго,Ніка-рагуа,Еквадор,Гондурас,Гаїті,Венесуела та ін.)
2.У якій країні каву вживають найбільше?(Країни Латинської Америки,Швеція-7,3 кг у рік на людину,США,Фінляндія,Данія,Італія.)
3. Де п'ють кави найменше?(У Англії,там п'ють  чай.)
4.Скільки є сортів кави?Які з них ви знаєте?(Є понад 1000 сортів кави. Ефіопія (аравійський сорт)―Арабіка, Робуста, Харар, Джимо; Бразилія―Сантос, Парана, Мінас;
Гвінея―Робуста; Йемен―Мокко; до Мокко додають, бо його дуже мало вирощують, Яффей, Шаркі, Матарі, Хеймі.)
5.Як називають посуд,у якому заварюють каву в Турції? (Джезва,турка).*
6.Як краще зберігати кавові зерна?(Щільно закритими у скляному посуді.)
7. У якій країні є бронзовий пам'ятник кавовому дереву?( У Бразилії.)
8.Який великий композитор  прославив каву в своєму творі?(     Бах.            Кантата №211.)
9. Які 3 види кави культивують в промислових маштабах? Арабіка, робуста, ліберіка
10. Як каву використовують люди? Як напій, Як ліки, для шкіри, для гадання
11. Які ви знаєте замінники натуральної кави? Ячмінь, цикорій, жолуді,жито
12. Як пахне цвітуче кавове дерево? Як жасмін
13. Назвіть основних світових виробників кави(бразилія,Колумбія)
14. Через який біологічний компонент  виникає пристрасть до кави.
 15. Коли можна вживати каву підліткам?(15-16 років)
16. Скільки чашок кави в день — оптимальна кількість. 2 чашки в день
17.Як правильно говорити: латте або Латте
18. чим відрізняються кава амерікано від кави еспресо(амкрікано з великою кількістю води)
19. Що таке гляссе(кава з морозивом)
20.Яку каву називають романо(еспресо+лимонний сік)
21. Що це за таке мистецтво як латте-арт(особливий спосіб додавання спіненого молока в еспресо, в результаті чого на поверхні створюються красиві візерунки)








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

 30 жовтня 2020. 94 трактористів. Хімія. Урок №12. Тема. Складання електронно-графічних схем утворення з в ’язків   ковалентного, йонного, металічного. Домашнє завдання: - у робочий зошит законспектуйте механізм утворення ковалентного(види гібридизації), йонного, металічного з в ’язків : - на закріплення: питання наприкінці теми(усно). 1.Ковалентний зв’язок Механізм утворення ковалентного зв’язку розглядають на прикладі утворення молекули водню: Н + Н = Н 2 ,                ΔН = -436 кДж/моль.  Збільшення електронної густини зближує ядра, виникає зв’язок між атомами, виділяється енергія. Хімічний зв ‘язок, який утворюється внаслідок узагальнення електронів взаємодіючих атомів (утворення спільної електронної пари), називають ковалентним.   Сполуки з ковалентним зв’язком називають  гомеополярними  або  атомними . sp -Гібридизація Гібридизація однієї  s -  та однієї ...

92 електромонтерів. Біологія і екологія.

Біологія і екологія. 28.04.2020. Група 92 електромонтерів. Урок №35 Тема. Типи звязків між популяціями різних видів в екосистемах. Домашнє завдання. 1. Дайте означення понять трофічний рівень, трофічний ланцюг, трофічна сітка. 2. Схарактеризуйте типи зв'язків між популяціями різних видів в екосистемах. 3. Наведіть власні приклади таких зв‘язків. 4. На закріплення п роаналізуйте наведену трофічну сітку й дайте відповіді на запитання: Які організми розміщені на першому трофічному рівні?  На якому трофічному рівні розміщені миша та коник?  Які організми живляться рослиноїдними тваринами? Трофічні зв'язки.   Ці зв'язки виникають тоді, коли організми одного виду живляться організмами іншого (живими особинами, їхніми рештками або продуктами їхньої життєдіяльності). Функціонування екосистеми пов'язане з перетворенням енергії. Основним джерелом енергії більшості екосистем є сонячне світло, яке фототрофи перетворюють на енергію хімічних зв'яз...
  23.03.2021. 95 трактористів. Біологія і екологія. Урок №46. Тема. Практична робота №3 "Визначення ознак адаптовності різних організмів до середовища існування" Зробити  звіт  практичної роботи у робочому зошиті. 1.        Розглянути колекції комах . 2.        Заповнити таблицю «Адаптації ссавців». 3.        Заповніть таблицю «Пристосування організмів до навколишнього середовища». 4.        Дайте відповіді на запитання. Висновок про виконану роботу. ІНСТРУКЦІЙНА КАРТКА ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ з теми « Визначення ознак адаптованості різних організмів до середовища існування » 1. Інструктаж з техніки безпеки 2. Теоретичні відомості Більшість сучасних вчених визначають адаптацію як невід’ємну властивість життя. Адаптації можна вважати еволюційними пристосуваннями організму до середовища його існування, що постійно виникають, змінюються і зникають. У вуз...